کد خبر 1111489
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
مرفاوی: استقلال مقابل پرسپولیس مستحق برد بود/ نباید تیم را به حاشیه ببریم

پیشکسوت استقلال گفت: تیم نتیجه می گیرد و نیازی نیست بخواهیم درباره ماندن یا نماندن مجیدی صحبت کنیم زیرا تیم را به حاشیه می برد.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی درباره برد استقلال مقابل پرسپولیس و صعود به فینال جام حذفی اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و یک وقت هایی از بازی استقلال خوب بازی می کرد و یک وقت هایی از بازی را هم پرسپولیس بهتر بازی می کرد ولی به نظر من باتوجه به شرایطی که پرسپولیس داشت و این که قهرمان هم شده بود، با تمام صحبت های فنی، استقلال بهتر بازی کرد.

او درباره عملکرد بازیکنان استقلال گفت: همه بازیکنان به هم کمک کردند تا این برد به دست بیاید. مهدی قائدی هم به لحاظ فنی یک در مقابل یک را خوب عمل می کرد و مدافعان پرسپولیس را آزار می داد و گلی هم که به ثمر رساند گل زیبایی بود. باتوجه به این که بازی بدون تماشاگر برگزار شد، فشار تماشاگران روی دو تیم وجود نداشت و بازیکنان نسبت به بازی های قبل راحت تر بازی کردند.

مرفاوی با بیان این که استقلال دنبال این است که قهرمانی را به دست آورد و به هوادارانش هدیه دهد، عنوان کرد: همین مساله انگیزه استقلالی ها را بیشتر کرد و دیدید که در تمام نقاط زمین استقلال با انگیزه تر و شاداب تر بود. استقلال برنامه خوبی برای این بازی داشت و خوب کار کرد. چون تیم با پنالتی برده نمی شود گفت با قاطعیت پرسپولیس را شکست داد اما به لحاظ فنی استقلال خوب بود و در ۹۰ دقیقه از پرسپولیس بهتر بود و مستحق برد بود.

او درباره شایعاتی مربوط به این که سعادتمند به دنبال بازگرداندن استراماچونی به استقلال است، گفت: در حال حاضر راجع به این مساله نمی توانیم صحبت کنیم. ممکن است مطبوعات برای استقلال چیزهای زیادی بنویسند ولی به هر حال صحبت کردن درباره این مساله باعث می شود تیم به حاشیه کشیده شود. بهتر این است که راجع به چیزی که هنوز اتفاق نیافتاده است و مطمئن نیستیم صحبت نکنیم. بعد از تمام شدن فصل می شود درخصوص این موضوع صحبت کرد که فرهاد مجیدی بماند یا خیر. اکنون تیم نتیجه می گیرد و نیازی نیست بخواهیم درباره ماندن یا نماندن مجیدی صحبت کنیم. شرایط تیم خوب است و هر صحبتی به جز این بردن تیم به حاشیه است.

پیشکسوت استقلال درباره دیدار فینال استقلال و تراکتور گفت: تراکتور تیم خوب و سطح بالایی است. تراکتور از تیم های خوب و پرمهره است و شرایطتش هم در لیگ و هم در جام حذفی خوب بوده است. بازیکنانی که این تیم دارد هم باتجربه و هم با کیفیت هستند و تیمی است که توانمند است. فقط نباید به پرسپولیس و استقلال نگاه کنیم و تراکتور تیم پر مهره ای است و شاید هم از دو تیم پایتخت بهتر باشند. فینال سخت و فنی است و هر تیمی که شایسته باشد، می تواند این فینال را ببرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کامران IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    12 1
    یه سوال!؟ وقتی یه مجری یه واقعیت رو گفت اون علمشنگه راه افتاد و رییس صدا و سیما 10 بار پیام عذرخواهی رسمی داد و طرف کارمند رسمی بود اخراج شد!!!! بعد همین دیشب وزیر مخابرات علنا به تیم استقلال توهین کرد و گفت 6 ساله عقده برد دارن و....!!!! تازه مجری هم از قضا لنگی بود و اونم ادامه داد!!!!!! چرا کسی هیچی نمیگه!؟؟؟؟؟؟ چرا استقلالی ها ساکتن!؟؟ یعنی واقعا قبول کردیم که رسانه ملی لنگیه و دشمن ماست و انتظاری جز این نبوده!؟؟؟ راستی توپ اوساگونا پیدا شد یا از ورزشگاه خارج شده!؟کی پول اون توپو میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس