کد خبر 1111462
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
پرویز برومند

دروازه‌بان اسبق استقلال گفت:استقلال باید در ۹۰ دقیقه پرسپولیس را شکست می‌داد و شانس و اقبال حریف باعث شد بازی به وقت اضافه کشیده شود.

به گزارش مشرق، پرویز برومند، در مورد پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس و صعود به فینال جام حذفی اظهار داشت: به نظرم بیشتر از همه، هواداران دو تیم از یک بازی جذاب لذت بردند. استقلال مستحق برد در ۹۰ دقیقه بود اما شانس و اقبال با پرسپولیس همراه بود که تا دقایق پایانی نتیجه به سود این تیم بود. پس از آن استقلال گل مساوی را زد و بازی به وقت اضافه کشیده شد و سپس در ضربات پنالتی تیم استقلال به آنچه که استحقاقش را داشت رسید.

برومند در مورد تفاوت نیمه اول و نیمه دوم استقلال در نوع بازی، عنوان کرد: اصولاً در بازی‌های استقلال و پرسپولیس چنین اتفاقی می‌افتد. وقتی تیمی در نیمه اول نتیجه می‌گیرد، به خاطر شرایط روحی و روانی برای حفظ نتیجه این اتفاق می‌افتد. تیم مجیدی هم از این قاعده مستثنی نیست. شرایط روانی بچه‌ها به سمتی رفت که بازی را با همین نتیجه و به این شکل به پایان برسانند. متأسفانه ۲ گل خوردند و عقب افتادند اما در حدود ۲۰ دقیقه آخر بازی سراپا هجومی شدند و در نهایت استقلال به گل مساوی رسید.

بیشتر بخوانید:

عکس/ تیتر روزنامه‌ها پس از برد استقلال در دربی

عکس/ استرس نیمکت استقلال در ضربات پنالتی

وی در مورد داوری این بازی گفت: داوری هیچ ایرادی نداشت، قضاوت خوب و نرمالی انجام شد و من اشتباه خاصی را از تیم داوری ندیدم.

برومند در مورد عملکرد حسینی که گفت: او گل اول را در شرایطی خورد که مقابلش بسته بود و دید نداشت اما روی گل دوم اگر سرجای خودش بود می‌توانست توپ را بگیرد، هرچند توپ به جایی رفت که مهارش سخت بود.

وی در مورد اینکه گفته بود اگر استقلال برنده این بازی باشد دست تک‌تک بازیکنان را می‌بوسد، اظهار داشت:سعی می‌کنم حتما یک روز به تمرین استقلال بروم ولی اگر نتوانستم از همین راه دور دست‌شان را می‌بوسم و خسته‌ نباشید می‌گویم.

برومند ادامه داد: همه این کارها را به خاطر دل هواداران انجام می‌دهم. چون چند سالی است که تیم قهرمان نمی‌شود، جایگاه مناسبی ندارد یا در دربی‌ها موفق نبوده و هوادار لطمه خورده است. اما به هر حال به آن‌ها تبریک می‌گویم و اگر شرایطی پیش بیاید حتماً در تمرین استقلال از بازیکنان تشکر می‌کنم.

پیشکسوت استقلال در مورد بازی مقابل تراکتور و اینکه آیا این تیم می‌تواند به قهرمانی جام حذفی برسد، گفت: به نظر من قهرمان جام حذفی از دل این بازی در می‌آمد. یعنی برنده این بازی می‌تواند قهرمان جام حذفی شود و حالا بدون شک شانس قهرمانی، بیشتر برای استقلال است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 6
    پس چی شد تو 90 دقیقه باختید تو وقتای اضافه بازی رو مساوی کردید!
  • رشید مقیمی IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 5
    با سلام و احترام اخه شما تا دقیقه 93 عقب بودید چطور می بردید لاف هم میاید درست بیاید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس