کامالا هریس

کامالا هریس می‌گوید که در صورت پیروزی در انتخابات، دولت آینده آمریکا اجازه نخواهد داد ایران به سلاح اتمی دست یابد و به حمایت‌ها از تل‌آویو ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق، «کامالا هریس»، کاندیدای معاونت ریاست‌جمهوری حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا می‌گوید که دولت بایدن و او در صورت پیروزی در انتخابات آتی به ایران اجازه دست‌یابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.

خبرنگار شبکه ان‌بی‌سی بامداد پنج‌شنبه به‌وقت تهران به‌نقل از هریس نوشت: «بگذارید شفاف سخن بگویم، ما به ایران اجازه نمی‌دهیم به سلاح اتمی دست یابد. در همین حال، اطمینان حاصل خواهیم کرد که اسرائیل از حمایت ناگسستنی ایالات متحده برخوردار است.»

بیشتر بخوانید:

"کاملا هریس" چه مواضعی در قبال منطقه غرب آسیا دارد؟

بر اساس گزارش برخی منابع دیگر، معاون جو بایدن که در یک مراسم گردآوری کمک مالی برای کارزار انتخاباتی دموکرات‌ها سخن می‌گفت ادعا کرد که برجام راه دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای را بسته بود.

به گفته او دولت بایدن برای اعطای کمک به تل‌آویو شرط نخواهد گذاشت.

کامالا هریس در تاریخ سی‌ام مردادماه امسال رسما به‌عنوان نامزد معاونت ریاست‌جمهوری حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ معرفی شد. وی عضو مجلس سنای آمریکا از ایالت کالیفرنیاست.

ادعای هریس در حالی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید کرده که سلاح هسته‌ای جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Majid IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    6 25
    یکی به این کره خر بگه ایران نیازی به بمب هسته ای ندارد
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    3 0
    شما غلط میکنین با ارباب بایدنتون
  • CA ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    2 0
    دنبال امداد غیبی تو انتخابات هستند! در صورتی که سیاست کلی نظام تنها استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای هست. حال آنکه بعضی کشورهای با سابقه خطرناک دارای سلاح هسته ای در ابعاد رعب آوری هستند و مدعی کشورهای دیگر هم می‌باشند!
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    1 0
    ببینین اینها با هم هیییییچ فرقی ندارن، همه نوکر اسرائیل و نظام سرمایه داری هستن و مثل طوطی یه سری جمله رو تکرار میکنن، بهشون دل نبندین از مرکل تا جانسون، سارگوزی و هریس و... همه سروته یه کرباسن!!
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    1 0
    بایدن!!! تو هم کاره ای نیستی جانم!!!! و اینکه به صلاح نیست تو روی کار بیای ! البته خوب سخنرانی کردی . در همه تلقین شده بود قوای شناختیت پایین اومده. فعلا ترامپ احمق گزینه بهتری برای آسیاست.
  • DE ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    معاون بایدن: صهیونیستها مطمئن باشند ما نوکران صهیون نمی‌گذاریم ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد . زیر بغل ایران را قِلقِلک میدیم هی دستهاش رو جمع کنه دست به هسته مسته نزنه اوخه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس