کد خبر 1111332
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
کارشناس داوری: اسماعیلی خودش را روی پای بازیکن پرسپولیس انداخت/ روی علیپور خطا نشد

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: بازیکن استقلال(فرشید اسماعیلی) خودش را روی پای بازیکن پرسپولیس انداخت تا از داور خطا بگیرد اما خوشبختانه داور فریب نخورد.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی در خصوص داوری دیدار استقلال و پرسپولیس اظهار داشت:‌ تا الان حیدری خوب قضاوت کرده و به همه صحنه‌ها مسلط بوده است.

سلیمانی در مورد خطایی که روی فرشید اسماعیلی انجام شد و استقلالی‌ها معتقد به خطای پنالتی بودند گفت:‌ در این صحنه خطایی اتفاق نیفتاد چون بازیکن استقلال(فرشید اسماعیلی) خودش را روی پای بازیکن پرسپولیس انداخت تا از داور خطا بگیرد اما خوشبختانه داور فریب نخورد.

بیشتر بخوانید:

اولین گل قائدی به پرسپولیس و شادی عجیب مجیدی

وی در مورد چند صحنه که خطاهایی انجام شد و بازیکنان دو تیم معتقد بودند داور باید به بازیکن خاطی کارت زرد بدهد،‌عنوان کرد: یک صحنه خطا روی دیاباته بود که بازیکنان استقلال معتقد بودند باید داور کارت زرد بدهد و یک صحنه هم پشت محوطه جریمه استقلال بود که روی بازیکن پرسپولیس خطا شد در این صحنه‌ها چون شدت خطا زیاد نبود و به خاطر حساسیت بالای بازی داور کارت زرد نداد. 

وی تصریح کرد: در صحنه خطا روی بازیکن پرسپولیس پشت محوطه جریمه استقلال چون جلوگیری از خطا نبود و همانطور که گفتم شدت خطا هم بالا نبود به همین خاطر داور کارت زرد نداد. در اینگونه بازی‌ها داوران شدت خطا را بالا می‌برند تا بازیکنی را دو کارته نکنند.

کارشناس داوری فوتبال ایران در خصوص جر و بحث سیدجلال حسینی با داور مسابقه گفت: با توجه به حساسیت اینگونه بازی‌ها ممکن است بازیکنان گفت‌وگویی هم با داور انجام بدهند و حتی ممکن است صدایشان را هم بالا ببرند اما این به منزله توهین به داور نیست و نیاز به کارت زرد در این صحنه نبود.

سلیمانی در مورد زمین افتادن علی علیپور در محوطه جریمه استقلال اظهار داشت: این صحنه یک جدال برای تصاحب توپ بود و تصمیم داور درست بود. در این مواقع هرکه زور بیشتری داشته باشد توپ را تصاحب می‌کند و خطا محسوب می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 0
    بابا مسعود درگیر پرونده ویلموتس شده و دیگه فرصت نداره جام قلابی به پرسپولیس بده
  • امیر US ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 0
    بله آقا یحیی!! استقلال جواب تیم جعلی و بی فرهنگ لنگ را در زمین میده نه در مراسم قرعه کشی..متاسفم که بابا مسعودتان هم نتونست داوری را بخرد واستون
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    10 11
    دقیقا همین صحنه علیپور سه هفته برا استقلال پنالتی گرفتن ، نیمه اول ترابی تو ضد حمه خطا نمیگیره روش در حال فضای خوبی داشت برا حرکت ، برگشتش فورا خطا میگیره ( همونجا مه سید جلال بحث کزد با داور )
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
      0 1
      شهرآورد!!!!!!!!!!!!!! مشرق چه علاقه ای در به کار بردن این واژه فرنگی به جای شهرآورد را دارد!!!!!!!!!
  • وهاب IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    4 3
    آقای کارشناس هل دادن و تنه زدن از پشت، تعریف درگیری برای تصاحب توپ نیست؛ یکی از مصادیق بارز خطاست. پنالتی صد در صد بود. تازه یه پنالتی پرسپولیس هم در نیمه دوم سوخت. توپ سرگردانی روی هوا که مدافع استقال بازیکن قرمز را به حالت تنه زدن هل دادن تا نتواند برای ضربه به توپ اقدام کند.
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    4 0
    خخخخخخخخخخ از کجا گشتید این لنگیو پیدا کردید؟ خود ترکی دقیقا بعد از نیمه اول گفت خطا روی فرشید پنالتی بوده هنوز بابا مسعود باهاش هماهنگ نکرده بود
  • افق US ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    1 1
    چقدرم معلوم نیست که میخوای داورو خوب نشون بدی
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    2 0
    جالبه بازیکنان لنگ میتونن هر طور دلشون خواست با داور صحبت و دعوا کنن، بعدا کارشناسان لنگی میگن طبیعیه! ولی اگه بازیکنان تیم های دیگه همین کار رو مرتکب بشن میگن حرفه ای نیست و داور باید برخورد شدید بکنه
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    1 1
    خدامرگ به قدراسیون فوتبال بدهد که بابرگزاری این مسابقه باعت ایجادسروصدا وخوشخالی کردن تعدادی ازافراد درخیابان ها درشب هفتم محرم شد وضررهای دیگر این فذراسیون به بیت المال بماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس