دستمزد مسی در بارسلونا چقدر است ؟/کدام باشگاه این پول را می دهد

لیونل مسی در سال از بارسلونا 60 میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند و این تنها بخشی از حقوق دریافتی مسی از بارسا است.

به گزارش مشرق، موضوع حقوق مسی در رسانه‌ها بسیار مطرح شده و این مسئله که اگر مسی می‌خواهد راهی تیمی دیگر شود کدام تیم می‌تواند چنین مبلغ بزرگی را پرداخت کند.

آن هم در شرایطی که مشکلات اقتصادی در دوران پساکرونایی بسیاری از باشگاه‌ها را فلج کرده و اصلاً معلوم نیست که تا کی این ویروس باعث عدم حضور تماشاگران و کاهش درآمدهای باشگاه‌ها می‌شود.

*مسی در بارسلونا چقدر حقوق می‌گیرد؟

به نقل از   football Leaks مسی در سال برای بازی در بارسلونا 60.395.769 میلیون یورو پول می‌گیرد. به عبارتی در هفته 988 هزار پوند دستمزدش خواهد بود.

این پول که با واحد انگلیسی‌ها نوشته شده، موضوع خرید مسی از سوی یونایتد و سیتی را واضح‌تر نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

واکنش رئیس‌جمهور کاتالونیا به خداحافظی مسی

در حال حاضر باشگاه منچسترسیتی به «کوین دی‌بروین» بیشترین حقوق هفتگی را پرداخت می‌کند که این مبلغ 350 هزار پوند در هفته است. مبلغ مسی در صورتی که همان حقوق دریافتی در بارسلونا را دریافت کند که ممکن است حتی بیشتر هم شود،  سه برابر دی‌بروین خواهد بود.

منچستریونایتد نیز 375 هزار پوند در هفته به دخه‌آ می‌دهد که گران‌ترین بازیکنش محسوب می‌شود.

اما این مبلغ تنها پولی نیست که مسی از بارسلونا دریافت می‌کند. مسی به خاطر مسئله Image Right یا حق پخش سالیانه 9.1 میلیون پوند دریافت می‌کند.

پاداش مسی از سوی باشگاه بارسلونا در سال چیزی نزدیک به 13 میلیون پوند تخمین زده شده است.

از سوی دیگر، بندی در قرارداد مسی از 5 سال پیش گنجانده شده که مسی به دلیل «قیمت وفاداری» هر سال 25 میلیون پوند دریافت کرده است و این مبلغ تاکنون به 125 میلیون پوند رسیده است!

با این اوصاف کدام تیم‌ می‌تواند چنین حقوقی را به مسی پرداخت کند. مشخصاً این بازیکن با آمدنش در هر باشگاهی اقتصاد آن باشگاه به رونق می‌اندازد و دریافتی‌های باشگاه بیشتر خواهد شد. ولی آیا با اوضاع اقتصاد پساکرونایی و قانونی به مانند «فیرپلی مالی» این موضوع تا چه اندازه قابل حل و ساده خواهد بود؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    2 0
    بااین حساب مسی پول نمیگیرد پول مسی را میگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس