کد خبر 1111167
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
جذابیت بیشتر منچسترسیتی و امتیازات ویژه اینتر برای مسی/ لئو با گواردیولا صحبت کرد

در بازار داغ شایعه پراکنی درباره آینده لیونل مسی، گمانه‌زنی‌هایی جدیدی درباره مقصد بعدی این بازیکن صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، آشوبی که با اعلام خبر درخواست کتبی لیونل مسی از باشگاه بارسلونا برای فسخ قراردادش شکل گرفته است، همچنان ادامه دارد. طبق آخرین اخبار رسانه‌های اسپانیایی، یکی از اهداف و شاید هم اصلی‌ترین هدف لیونل مسی از ارائه این درخواست تحت فشار گذاشتن خوسپ ماریا بارتومئو برای استعفا از ریاست باشگاه بارسلونا بوده است، اما بارتومئو خبر استعفای خود را تکذیب کرده و ظاهراً مصمم به ماندن بر مسند ریاست تا انتخابات بعدی باشگاه در ماه مارس سال 2021 است.

در همین حال برخی رسانه تصمیم مسی را جدی‌تر از این حرف‌ها دانسته و او را از آینده تیم مأیوس می‌دانند، اما شرایط ویژه قرارداد مسی که بند فسخی 700 میلیون یورویی دارد جذب او را برای مشتریانش کمی سخت می‌کند و شاید پرداخت چنین رقمی تنها از عهده دو سه باشگاه اروپایی برآید. در میان تیم‌های که از آنها به‌عنوان مشتریان مسی یاد می‌شود، نام اینتر و منچسترسیتی بیشتر از همه شنیده می‌شود. در بین این دو تیم هم، اما گفته می‌شود که سیتی شانس بیشتری دارد.

دلیل این موضوع هم دست به کار شدن سیتی برای خرید مسی است در حالی که اینتر طبق ادعای جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، هنوز به طور جدی روی پروژه جذب مسی کار نکرده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش رئیس‌جمهور کاتالونیا به خداحافظی مسی

علاوه بر این منابع خبری در اسپانیا از جمله رادیو کاتالونیا، کادناسر و برنامه تلویزیون لارگرو همگی مدعی شده‌اند که مسی طی چند روز اخیر با پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره امکان انتقالش به ورزشگاه اتحاد صحبت کرده است. این داستان توسط منابع غیراسپانیایی مانند نشریه اتلتیک و سایت توتومرکاتووب ایتالیا هم تأیید شده است.

با این حال پیوستن به اینتر برای مسی یک مزیت بزرگ نسبت به سیتی دارد که آن بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی در ایتالیاست که برای سرمایه‌ افراد خارجی ساکن در این کشور مالیات کمی لحاظ می‌کند.

از طرف دیگر سیتی با توجه به اینکه هنوز به خاطر بخشودگی پرحرف‌وحدیث‌ محرومیت دوساله‌اش از حضور در رقابت‌های اروپایی از سوی دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) به شدت زیر ذره‌بین قراردارد، مجبور است که محتاطانه‌تر برای خرید بازیکنان جدید اقدام کند و اختصاص رقمی کلان برای خرید مسی این تیم را بار دیگر با اتهام دور زدن قانون بازی جوانمردانه مالی مواجه می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس