واکنش پامپئو به اظهارات مادورو درباره خرید موشک از ایران

وزیر خارجه آمریکا در پیامی در توئیتر به اظهارات رئیس جمهور ونزوئلا درباره خرید موشک از ایران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا بامداد چهارشنبه به وقت تهران در پیامی در توئیتر به اظهارات اخیر «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا درباره خرید تسلیحات از ایران واکنش نشان داد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «این شگفت آور نیست که رژیم نامشروع مادورو به دنبال تسلیحات مرگبار ایران است. این دقیقا دلیل این است که چرا ما در حال بازگرداندن تمامی تحریم های سازمان ملل علیه ایران از جمله تحریم تسلیحاتی هستیم. ما این تحریم ها را به طور کامل اجرا خواهیم کرد.»

بیشتر بخوانید:

مادورو: خرید موشک از ایران ایده خوبی است

«نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا بامداد یکشنبه گذشته در واکنش به ادعای همتای کلمبیایی خود مبنی بر تصمیم کاراکاس برای خرید موشک از ایران، از این ایده استقبال کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، مادورو در جلسه هیأت دولت که به صورت مستقیم از تلویزیون ونزوئلا نیز پخش شد، خطاب به «ولادیمیر پادرینو» وزیر دفاع این کشور تلویحاََ گفت که چرا ایده خرید موشک از ایران به ذهن خودشان نرسیده بود.

وی در ادامه افزود: «پادرینو، چه ایده خوبی که با ایران صحبت کنیم و ببینیم چه موشک‌های کوتاه، میان و دور بردی دارند و با توجه به روابط عالی ما با ایران، امکان [خرید] آن را بررسی کنیم».

رئیس‌جمهور ونزوئلا سپس برای تحقیر همتای کلمبیایی خود با لحنی طنزآمیز به وزیر دفاع خود گفت که سعی کند این نقشه را مخفی نگه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • سید IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    یک سوتی از پمپئو! درکجا و کی برای او مرگبار بودن موشک های ایران به اثبات رسیده است!؟ نکند از عین الاسد خاطره ای دارد!؟
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    49 0
    آقا این پمپ آبو یه سکته بدین حال کنیم، بیخودی زندس اکسیژن حروم میکنه!
    • سروش IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
      20 0
      اخوی این مدل از پمپ آب باید دیزلی یا بنزینی باشه که اکسیژن هم مصرف میکنه به نظر من باید مسیر سوختش رو دستکاری کنیم.
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    34 0
    پمپ او
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    34 0
    پمپ او خفه .شما اگر به همه دنیا سلاح صادر کنی اشکالی ندارد ؟و شما اقای مادورو موشک داریم خوبشم داریم از اونهایی که اگر امریکا غلطی کرد بزنی تو مغزش .دیدید برد موشکهامون به امریکا رسید
  • مهدی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    52 39
    پمپئو وزیر خارجه آمریکا: موشک های ایران مرگبار است این جمله گوهربار را می توان نقطه عطفی در سیر اندیشه های بشری قلمداد نمود. اکنون پمپئو با این جمله، جهانیان را واقف ساخت که موشک ساخت ایران قابلیت تخریب دارد و مرگبار است و به همین دلیل مرگباری باید جلوی تولید تجهیزات نظامی توسط ایران را گرفت و ایران را باید متعهد ساخت که تسلیحاتی غیرمرگبار و غیر آسیب رسان تولید کند و از آنها در برابر تجاوزات به کشورش استفاده نماید و جامعه بین الملل تنها زمانی تجهیزات ساخت ایران را به رسمیت می شناسد که قادر به کشتن و آسیب به متجاوزین نباشد. همچنین شایسته است که از آقای پمپئو پرسیده شود که آیا ده ها هزار بمب اتمی آمریکا و موشک ها و تانک ها و سایر ادوات نظامی این کشور، مرگبار نیستند؟ وقتی ایشان از مرگبار بودن موشک های ایران صحبت می کنند، حتماً معتقد هستند که سلاح های ساخت کشور خودشان مرگبار نیست و شاید مثال هیروژیما و ناکازاکی را بزند که بمب های اتمی ریخته شده روی سر مردم ژاپن نه کسی را کشت نه کسی را زخمی کرد و صرفاً حاوی پیام صلح و دوستی و برادری و حقوق بشر بود و اعلامیه آن را پخش نمود! قرآن کریم 1400 سال پیش فرمودند که در دشمنی از صراط عدالت خارج نشوید زیرا خداوند می داند کسی که در دشمنی از صراط عدالت خارج شود، به جفنگ گویی خواهد افتاد!
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    21 1
    ونزوئلا از برادران ما در آمریکای لاتینه و برای تو دهنی محکم به ترامپ و پمپئو باید روابط سیاسی اقتصادی و نظامیمون با آنها زیاد شود
  • تیمور IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    31 0
    این که میگفت تحریم تسلیحاتی برای جلوگیری از خرید موشک توسط ایرانه!!!!!! کم کم دارن نگرانی های واقعیشون رو لو میدن...
  • حسن IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    7 0
    پمبه افه بیخطال
  • فرید۱۳۷۲ IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    25 0
    پس خودتون که عربستان و کشورهای عربی سلاح مرگبار میفروشید اون چی؟ واقعا مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    36 0
    از جنازه پمپئوی خاک برسر کود خوبی میشه درست کرد! آمریکایی زباله.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    27 1
    راست میگه موشک ایران بلای جون ترامپ و اسرئیل شده، خوابشون حروم شده، زنده باد ایران و موشک، قدرت نیروهای مسلح
  • نصر IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    16 0
    مادورو گفته رئیس جمهور کلمبیا را به سخره گرفته وگفته این نقشه را مخفی نگه دارید .ولی این پمپ او فکر کرده فهمیده، حالا از کجا معلوم نیست ! شاید هم از تلویزیون!!! با این حساب پمپ او میخواهد بگوید خیلی باهوشم !!
  • Korush.t IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    19 0
    یکی پیدا نمیشه دهن این مرتیکه رو گل بگیره ؟؟مثل فضله موش همه جا پیداش میشه.
  • سعید IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    9 0
    کود حاصل از جنازه پمپ او ملعون و به جنگل آمازون بزنی در طرفه العین تبدیل به کویر لوت میشه.
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    13 1
    حادثه عین جسد رو باز تکرار کنیم براتون عوضی ها ؟؟
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    18 1
    خفه خیک چاق بدترکیب بوگندو
  • احمد IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    8 0
    پمپ آب راست می گی عین الاسد مخزنت سوراخ شد و خیلی ها ضربه مغزی شدند شانس اوردی کوبید 19 امد مردم تان مشغول شدند راستی چند تا موشک زدیم 19 تا بود یا کمتر نمی دونم .ا قای مادرو از موشک های خیلی نازی داریم که کاخ سفید را به کاخ سیاه تبدیل می کند و حتما پمپ آب و دیگ چینی تررررآ ضربه مغزی می شوند. دیدی بعد از انهدام عین الاسد نه که مغزنشان نشتی داد دیگه پمپ آب کاراییش را از دست داد مدام می گفتند همه گزینه هاشون روی میزه اما معلوم شد زیر میز حسابی حالشان را جا اوردیم و دیگر رمقی برای نقشه های روی میز برایشان نمانده است. سلام بر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی. اری ما مردم امام حسینیم امید است به زدوی اگر مرحوم چاوز دعای امام زمان را خواند اقای مادرو هر چه زودتر سلام بر عابا عبدالله الحسین را بر زبان جاری کند تا طعم پیروزی را بچشند. سلام بر ونزوئیلا
  • احمد IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    11 0
    کار شیطان بزرگ به کجا رسیده که وزیر خارجه اش اینه. تازه قبلش رئیس سیا بوده. بعد میگن باید از آمریکا بترسیم.
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    امریکاباید قبل از انکه رژیم مادرون خطره واقعی برای امریکایها ملت دولتمردان امریکا شود به طور کامل رژیم مادرون رانابود ونسلش رامنقرض کند خداوند پشت وپناهت امریکایهاهست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس