کد خبر 1110584
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
عزیزیان: رادوشوویچ روی خروج‌ها ضعف دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رادوشوویچ دروازه‌بان سرخپوشان هر چند روی خروج‌ها ضعف دارد اما در مجموع دروازه‌بان خوبی است.

به گزارش مشرق، سعید عزیزیان در خصوص تقابل پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله نیم نهایی جام حذفی اظهار داشت: همه می‌دانند که شهرآورد یک بازی خاص است و ۲ تیم به زمین می‌آیند که ابتدا بازنده نباشند. البته شرایط این بازی فرق می‌کند و حتما باید یک برنده داشته باشد،  با این وجود باز هم تیم‌ها با احتیاط بازی خواهند کرد.

وی ادامه داد: به نظر من، ۲ تیم طوری بازی می‌کنند که به ضربات پنالتی کشیده شود چرا که بعید است  بی‌محابا به فکر حمله و پیروزی باشند. در مجموع جام حذفی برای هر ۲ تیم و به خصوص پرسپولیس مهم است چون می‌خواهد با کادر فنی ایرانی‌اش یک جام دیگر بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد رادوشوویچ در این تیم گفت: رادو واقعا دروازه بان خوبی است، نگاه نکنید در چند بازی گذشته یکی دو گل بد خورد، او هر موقع که برای پرسپولیس به زمین رفته موثر بود و همیشه جزو بهترین بازیکنان تیم بوده.

بیشتر بخوانید:

استقلال و پرسپولیس با این داور خوب می بازند!

عزیزیان با اشاره به ضعف رادوشوویچ در خروج از دروازه تاکید کرد: رادو شوت‌گیر و تک به تک گیر خوبی است اما در خروج از دروازه کمی مشکل دارد، درست برعکس بیرانوند که استاد خروج از دروازه بود. در فوتبال ایران هم هر دروازه‌بان بتواند به خوبی از دروازه خروج کند بهترین دروازه‌بان ایران می‌شود، چون اکثر تیم‌های ایرانی فقط دوست دارند سانتر کنند.

وی افزود: با این وجود «داود فنایی» مربی دروازه‌بانان پرسپولیس آنقدر تجربه دارد که این ضعف رادوشوویچ را هم برطرف کند. من به رادوشویچ اعتماد دارم و می‌دانم که می‌تواند بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سووال که به نظرش آیا سرخپوشان برای فصل آینده باید یک دروازه‌بان با تجربه دیگر جذب کنند یا یک دروازه بان متوسط؟ گفت: همیشه گفتم پرسپولیس تیم بزرگی است و حتما ۲ دروازه‌بان بزرگ و هم سطح می‌خواهد تا اگر یکی به مشکل خورد آن یکی بتوانند از دروازه دفاع کند. درست مثل وضعیت بیرانوند و رادوشوویچ. اگر یادتان باشد سال ۸۶ که ما قهرمان شدیم ۴ دروازه‌بان خوب داشتیم. در کل بهتر است برای فصل بعد غیر از رادوشوویچ یک دروازه‌بان خوب دیگر هم جذب شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس