ترامپ نمایه

در مجمع سالانه حزب جمهوریخواه برای تعیین نامزد ریاست جمهوری، علاوه بر ترامپ که هر چهار شب سخنرانی خواهد کرد اعضای خانواده وی نیز به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در نظر دارد در هر چهار شب برگزاری مجمع سالانه حزب جمهوری‌خواه این کشور سخنرانی کند.

بیشتر بخوانید:

خطر در کمین هواداران بایدن

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، علاوه بر ترامپ، فرزندان وی نیز در بازه‌های زمان‌های کلیدی این مجمع سالانه، به سخنرانی خواهند پرداخت.

چینش برنامه زمان بندی سخنرانی‌های این مجمع سالانه که یکشنبه شب منتشر شد، نشان می‌دهد که این رویداد حزبی تا چند بر روی ترامپ و خانواده‌اش متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید:

خطر در کمین هواداران بایدن

«جیسون میلر» مشاور کارزار انتخاباتی ترامپ در مصاحبه‌ای، ضمن اعلام این زمان بندی گفت: «در بخش‌های مختلف هر [چهار] شب، شاهد سخنرانی رئیس‌جمهور ترامپ خواهید بود».

به طور عادی، معمولاً آخرین شب برگزاری مجمع سالانه و پس از معرفی رسمی نامزد انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه، این فرد به سخنرانی می‌پردازد و برنامه سخنرانی‌های ترامپ در مراسم امسال، امری بی سابقه است.

میلر در این باره گفت، مراسم امسال بر روی اقداماتی متمرکز خواهد بود که ترامپ در طول این چهار سال انجام داده و در چهار سال بعدی انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

ترفند تبلیغاتی ترامپ برای انتخابات؛ از تئوری تقلب تا طولانی کردن زمان اعلام نتایج

ناتوانی ترامپ در مهار شیوع ویروس کرونا و تبدیل شدن این کشور به بزرگ‌ترین مرکز انتشار این بیماری، در کنار سیاست خارجی ضعیف و افزایش شدید نرخ بیکاری در آمریکا و از سوی دیگر سرکوب اعتراضات ضدنژادپرستی، از جمله عواملی هستند که موجب سقوط محبوبیت روز افزون نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ۲۰۲۰ شده‌اند.

اعضای ارشد حزب دموکرات آمریکا بارها هشدار داده‌اند که ممکن است ترامپ در صورت شکست در انتخابات، با ادعای وقوع تقلب، از قدرت کناره‌گیری نکند.

ترامپ روز گذشته (یکشنبه) برای چندمین بار درخصوص برگزاری انتخابات به صورت پستی و احتمال وقوع تقلب در آن هشدار داد.

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: «خب، حالا دموکرات‌ها از صندوق‌های پستی استفاده می‌کنند، که از نظر امنیتی برای رای‌دهندگان فاجعه است. علاوه بر چیزهای دیگر، آن‌ها این امکان را ایجاد می‌کنند که یک نفر چندین بار رای بدهد».

ترامپ افزود: «چه کسی آن‌ها (صندوق‌ها) را کنترل می‌کند، در مناطق جمهوری‌خواه یا دموکرات قرار دارند؟ آن‌ها در برابر کووید ضدعفونی نیستند. تقلب بزرگ!»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    6 0
    این مردک شهوتران برای تداوم شهوت دیده شدن ظاهرا شهوت سخنرانیش بدجور گل کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس