هیأت همدلی| نذر خون در ماه محرم/ ۱۰ پایگاه انتقال خون کنار هیأت‌های مهم تهران

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد محرم تهران با اشاره به اینکه سازمان انتقال خون، ۱۲ مرکز را به صورت ویژه برای اهدای خون در محرم بسیج کرده است، گفت: ۱۰ پایگاه موقت نیز در کنار هیأت‌های مطرح تهران ایجاد شده است.

به گزارش مشرق، روح‌الله عبداللهی، مسئول اطلاع‌رسانی ستاد محرم استان تهران اظهار داشت: سازمان انتقال خون با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران به صورت ویژه برای اهدای خون افراد در ماه محرم، ۱۲ مرکز انتقال خون وصال، ستاری، مترو امام خمینی (ره)، تهرانپارس، شهرری، صدر، پیروزی، ورامین، شهر قدس، رباط کریم، شهریار و نارمک را به صورت ویژه آماده کرده است تا افراد به جای نذری‌های هر ساله که با توجه به کرونا امسال امکان انجام آن‌ها وجود ندارد، خون خود را اهدا کنند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ اهدای خون در محرم رواج دارد، تصریح کرد: در ۱۰ نقطه از تهران نیز که تجمعات هیأتی‌ها بیشتر است، برای اهدای خون برنامه‌ریزی کرده‌اند. به این منظور پایگاه اهدای خون در حوالی ۸ هیأت تهران به صورت موقت ایجاد شده است.

عبداللهی گفت: این پایگاه‌ها در مجاورت مسجد ارک با مدیحه‌سرایی منصور ارضی، امامزاده معصوم (ع) با مدیحه‌سرایی نریمان پناهی، دانشگاه افسری امام علی (ع) با مدیحه‌سرایی میثم مطیعی، میدان امام حسین (ع) با مدیحه‌سرایی سعید حدادیان، پادگان حضرت ولیعصر (عج) با مدیحه‌سرایی محمدرضا طاهری، پادگان ۰۶ ارتش با مدیحه‌سرایی حنیف طاهری، میدان تجریش با مدیحه‌سرایی محمدحسین پویانفر، پارک ارم با مدیحه‌سرایی سیدمجید بنی فاطمه، حرم مطهر امام خمینی (ره) با مدیحه‌سرایی حیدر خمسه و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ایجاد شده است.

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد محرم استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: هیأتی‌ها و عزاداران حسینی در ماه محرم با توجه به شرایط کرونایی کشور برای اهدای خون اقدام کنند و نذر خود را به این سمت سوق دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس