بنیامین نتانیاهو نمایه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه مدعی شد که کشورهای بیشتری از امارات متحده عربی درباره سازش با رژیم صهیونیستی تبعیت خواهند کرد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم در تلاش است تا با کشورهای بیشتری ارتباط برقرار کند.

وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، افزود: «من فردا میزبان "مایک پامپئو" وزیر خارجه آمریکا هستم و معتقدم که کشورهای بیشتری از امارات تبعیت خواهند کرد.»

بیشتر بخوانید:

نتانیاهو و بن زاید بزودی باهم دیدار می‌کنند

نتانیاهو اضافه کرد: «اینها نتیجه سیاست‌هایی است که من طی چند دهه آن را به پیش برده‌ام. برخی آن را دکترین نتانیاهو یعنی صلح برای صلح می‌نامند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «صلح با امارات متحده عربی مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت. ما انتظار سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای را داریم.»

وی همچنین تعویق ۱۰۰ روزه بحث درباره بودجه را با هدف جلوگیری از برگزاری انتخابات دیگر قبول کرد و گفت که هم اکنون زمان اتحاد است.

نتانیاهو در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد که فردا با کشور دیگری غیر از امارات در قدس اشغالی دیدار خواهد داشت که بعدا درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.

امارات و رژیم صهیونیستی در ۲۳ مرداد طی بیانیه‌ای مشترک با آمریکا اعلام کردند که با وساطت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، تصمیم به عادی‌سازی روابط بین خود گرفته‌اند و به زودی این توافق در کاخ سفید به امضای «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل و «محمد بن زاید آل نهیان»، ولی‌عهد ابوظبی خواهد رسید.

تصمیم امارات برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی با مخالفت گسترده مقامات فلسطینی و کشورهای اسلامی همراه بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    4 0
    احتمالا بحرینه
    • عبدالله مومن IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      0 1
      پس فردا هم یکی از مردم غیور مسلمان این کشورها ، آن زباله خائن را به درک می فرستد. این به آن ، در .. ههههههههههههههههه
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    3 1
    روزی رو میبینم که همین امارات نصفش توسط صهیونیست‌ها تصرف شده و به عربها اجازه ورود نمیدن، خر دولوکس به این اماراتی‌ها میگن!!
  • علیر ضا خواجه قمی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    9 1
    چقدر بدبخت ذوق زده شده با این کشورهای نوکر ملاقات میکنه خودت هیچی نیستی ۴
  • DE ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    احتمالا یک کشور تازه تاسیس هست که تا به حال اسمش را نشنیده ایم مثل اون کشوره چی بود اسمش به آمریکا در سازمان ملل رای مثبت داد؟ دومنیکن یا دو مینی بوس؟؟؟ اون خونه ای هم که توش نشستی غصبی است و اشغالی آقای نتانیاهو.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس