کد خبر 1110034
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
امیر حاتمی نمایه

وزیر دفاع در حاشیه سفر خود به روسیه در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: همه محورهای توافقنامه همکاریهای دفاعی با روسیه را فعال می کنیم.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سفر خود به مسکو با تاکید بر اینکه همه محورهای توافقنامه همکاریهای دفاعی با روسیه را فعال می کنیم، به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: همکاری های دفاعی ایران و روسیه مبتنی بر اعتماد متقابل و در چارچوب ایجاد صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی است.

بیشتر بخوانید:

روسیه سامانه‌های اس۴۰۰ بیشتری را به ترکیه تحویل می‌دهد

وزیر دفاع روسیه: ایران شریک راهبردی مسکو است

او ادامه داد: توافق همکاریهای نظامی- فنی ایران و روسیه ظرفیتهای بسیاری برای همکاری دوجانبه ایجاد کرده و ما در پی فعال کردن همه محورهای توافق هستیم.

امیر حاتمی افزود: همکاری با روسیه برایمان فرصتی مغتنم است، همکاریهای فن آورانه موضوعی است که در این سفر مورد پیگیری قرار گرفت.

وزیر دفاع کشورمان در واکنش به اقدام اخیر امارات متحده عربی در آشکارسازی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: کشاندن پای "رژیم صهیونیستی" به منطقه حساس خلیج فارس از اشتباهات حاکمان امارات است.

منبع: نورنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    19 3
    فقط تکنولوژی وارد کنید، از نون شب واجتر هست بقیه موارد میشه ساخت
    • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      4 16
      حرام است . تکنولوژی کفار حرام است . مگر آنکه یک برچسب اسلامی بهش بزنید . هواپیمای اسلامی ، تانک اسلامی ، موشک اسلامی و ... .
    • US ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      7 0
      سلام احتمالا منظور شما اینه که بجای خرید تجهیزات فقط تکنولوژی ساخت آنها را خریداری کنید تا خودمان در داخل آنها را بسازیم.
    • کامران IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      0 0
      حرفت درسته ولی ما در کوتاه مدت نیاز بسیار شدیدی داریم به تجهیز هوایی نمی تونیم صبر کنیم تا چند سال خط مونتاژ و تولید راه بیفته!! برا بالگرد ترابری و غیر نظامی که خیلی کمبود داریم این کار رو میشه کرد بالگرد تهاجمی هم ضرورت نداره چون الان پهپاد زیاد داریم برای زدن تانک و توپ و... کم کم تو دنیا بخاطر مزایای زیاد جایگزین بالگرد تهاجمی میشه و با پول یک دهم خرید بالگرد میتونیم خیلی پهپاد جت بسازیم
  • US ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    13 2
    بومی سازی س-۵۰۰، هایپر سونیک، قاره پیما، ماهواره زن و هوش مصنوعی.
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
      1 0
      چقدر خوش اشتها ...! سفارشی دیگه ندارید !! چقدر ما کارشناس داریم....!!!
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      0 0
      استاد اس ۵۰۰ تو روسیه هم ساخته نشده
  • بنده خدا GB ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    5 4
    اعتماد متقابل با روسها چیز غریبی هست
    • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
      7 2
      از آن غریب تر زندگی در ایران و استفاده از مواهب آن و بندگی برای دشمنان ایران یعنی غربی هاست
    • خطاب به ۰۸:۰۹ IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
      1 1
      چه ربطی به نکته این بنده خدا داره ؟!!! این هم یک رسمی شده در مشرق هرکی خوشش از هر نظری نیاد بجای جواب فقط انگ میزنه ... نمیدونم آلبانی چه خبر ! و غربگرا ! نوکر دهخدا و کدخدا هستی !! و غیره ... خودتون رو به خواب می زنید ؟ یک نفر نظر گفته می تونی و سوادش رو داری جوابش رو بده . حالا هر کی هست و از هر کجا ... الان ما با هرکدوم از مسئولین صحبت می کنیم میگن که نه روسیه و نه اروپا قابل اعتماد نیستن . اس 300 یادتون رفته . عدم پشتیبانی از میگ 29 ها و کلی داستان دیگه که ظاهرا برا بیدار کردن شما کافی نیست . کسی نمیگه غرب بهتره یا شرق . در برخورد با هرکدوم باید و باید شرایط و مشکلاتش رو دقیق بررسی کنید . همین اینجا آلبانی است و هوا هم آفتابیه :))))
  • حسین ازارومیه IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    0 0
    سیل تسلیحات وقتش نرسیده من فکرمیکنم روسیه نمیخادبه ایران تسلیحات بده یامیترسه یانمیدونم جریان چیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس