کد خبر 1109983
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
استقلال پرسپولیس

رئیس حراست فدراسیون فوتبال در خصوص اظهارات رضا کرمانشاهی داور فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا نقی پور درباره برنامه ریزی های صورت گرفته برای دربی پایتخت در نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد: تدابیر لازم برای این مسابقه انجام شده است. با ورزشگاه آزادی هم هماهنگی های لازم در این باره صورت گرفته و فقط افرادی می توانند از دو باشگاه وارد ورزشگاه شوند که کارت مربوطه را در اختیار دارند و از ورود سایر افراد جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانید:

جنجال داوری ۳ روز قبل از دربی!

وی ادامه داد: این مسابقه به دلیل عدم حضور تماشاگر شرایط خاصی دارد و امیدواریم در نهایت شاهد بازی جذابی باشیم.از مدیران ،کادر فنی و بازیکنان دو باشگاه انتظار است در این مسیر کمک کنند تا مسابقه در ایام سوگواری به بهترین شکل برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

کرمانشاهی: داور دربی بودم اما به خاطر خصومت شخصی «زیر آبم» را زدند

رییس حراست فدراسیون فوتبال افزود: در این مسابقه نمایندگان کمیته اخلاق و انضباطی در استادیوم حضور دارند و کلیه موارد به شکل محسوس و نامحسوس رصد می شود.

وی درباره مباحث به وجود آمده پیرامون انتخاب داور دربی گفت: انتخاب داور دربی در صلاحیت رکن داوری فدراسیون است اما پس از طرح مصاحبه یکی از داوران من با دوستان مسول در دپارتمان داوری صحبت داشتم و مشخص شد اینکه داوری از قبل انتخاب شده بوده واقعیت ندارد و امروز این گزینش صورت گرفت.در این باره چند گزینه وجود داشت و در نهایت به انتخاب داور انجامید.لذا اینکه یکی بگوید من داور دربی بودم اصلا درست نیست چون اساسا ابلاغی صادر نشده بود.
نقی پور افزود:با توجه به اظهارات صورت گرفته توسط آقای کرمانشاهی وی باید در کمیته اخلاق حاضر شده و توضیحاتش را ارائه بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 1
    این داورو گذاشتن که دربی رو واسه لنگ در بیاره
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 2
    کیسه ظاهرا همچنان تیم حکومتی است. چه در آن رژیم و چه در این رژیم.
    • ح IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      0 2
      همه‌میدانند‌تیم‌شما متعلق‌به‌رژیم‌سابق بوده
  • محسن IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    فعلا که داورا سهمیه شمارو ردیف کردن ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس