کد خبر 1109313
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
تولید ماسک ۲٠٠ تومانی توسط طلبه جوان «مهرانی»/ کمک مومنانه با اشتغال‌زایی برای 45 نفر+ فیلم و عکس

طلبه جوان مهرانی، در راستای لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری با راه اندازی کارگاه تولیدی ماسک، 45 نفر را مشغول به کار کرده است.

به گزارش مشرق، از ابتدای شیوع این بیماری در استان و در راستای مبارزه با کرونا ویروس، گروه‌های جهادی با اتحاد در بحث گندزدایی، تولید ماسک و...  وارد عرصه شدند، اجرای برنامه‌های این افراد سبب شد، بسیاری از مردم به صورت خودجوش به جمع آنان بپیوندند و در راستای سلامت مردم از هیچ کوشی فرو گذار نشوند.

گروه‌های جهادی که خود را سربازان ولایت می‌دانند، در راستای لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور در خط مقدم با این ویروس منحوس مقابله می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تشکیلات جهاد طلاب علیه کرونا چگونه شکل گرفت؟

مردم این استان مرزی که همواره در تمامی صحنه‌ها کنار نظام ایستاده‌اند، این بار نیز با حضور پرشور در صحنه نبرد با کرونا حاضر شده و با توزیع اقلام بهداشتی، بسته‌های معیشتی و... از این آزمون نیز سربلند بیرون آمده؛ آن‌ها زندگی خود را فدای سلامت مردم می‌کنند.

حضور طلاب این استان در کنار مردم و گروه‌های جهادی در راستای مبارزه با کرونا جایگاه آنان را در بین آحاد مردم، بیشتر از گذشته ارزشمند ساخته و سبب تقویت نظام اسلامی شده است.

طلبه‌ای که زندگی خود را وقف سلامت مردم کرده است

علی گوهری مدیر حوزه علمیه شهرستان مهران، یکی از صدها طلابی است که در ایام شیوع کرونا با راه اندازی کارگاه تولیدی ماسک، زندگی خود را وقف سلامت مردم کرده است.

طلبه جوان ایلامی که ۱۶ سال در حوزه علمیه مشغول به تحصیل است؛ در کنار شغلش خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داره و بابت این افتخار بزرگ که نصیبش شده خداوند متعال را شکر می‌کند.

وی گفت: با شیوع کرونا ویروس در استان و بر حسب تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث تولید ماسک و در راستای پیروری از دستورات  ایشان، با تولید ماسک، اقدام به توزیع رایگان بین مردم مناطق محروم استان کرده است.

روزانه 15 هزار ماسک تولید می‌شود

وی افزود: هم اکنون ۴۵ نفر در این مکان تولیدی مشغول به کار هستند و روزانه حدود ۱۵ هزار ماسک تولید و با قیمت یک پنجم بازار، بین ۲٠٠ تا ۵٠٠ تومان به فروش می‌رسد.

مدیر حوزه علمیه مهران، اظهار کرد: در ایام محرم برنامه ریزی جهت توزیع«نذر ماسک» صورت گرفته است، هیات‌های مذهبی که به هر دلیلی قادر به تهیه ماسک برای عزاداران حسینی نیستند با مراجعه به کارگاه می‌توانند ماسک رایگان دریافت کنند.

گوهری ادامه داد: همچنین در این ایام پک‌های بهداشتی، شامل ماسک، پد الکلی، احادیث قران کریم و... تهیه و در مراسمات فرهنگی و مذهبی به یاری خداوند توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: از  ابتدای کار، ماسک‌های تولید شده به صورت رایگان در سطح مناطق محروم استان توزیع  شد، بهره مندی از ثواب دنیا و آخرین مهمترین اهداف تیم کاری این مجموعه است.

لازم به ذکر است، شمار مبتلایان به کرونا در استان تا کنون ۷۵۹۵ نفر و فوت شدگان  ۲۰۲ نفر اعلام شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    28 2
    اجرکم عندالله دولت بی عرضه یاد بگیره
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      6 1
      اون که خودش گفت من بلد نیستم. :/
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    9 1
    احسنت ولی مواظب باشسد روزمین نیفته
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      3 0
      بله احتمال انتقال آلودگی از زمین به ماسک هست حتی اگر بعدا ضدعفونی بشوند ممکن است همه میکروب ها از بین نروند پس بهتر است از اول تا حد امکان از آلوده شدن جلوگیری کرد
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      15 0
      رو زمین نبود که، یه توری زیرش گذاشته بودن، با زمین برخورد نداشت.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    5 0
    به نظر من هم رسید اگر امکان تهیه وسایل اولیه از جمله دستگاه یا پارچه ونخ حتی به صورت قسطهای قابل پرداخت بود ما هم به تولید اقدام می کردیم که هم درآمد اندک برای خودمان بود هم از کیفیت ماسک مطمئن بودیم و هم ان شاءالله به قیمت منصفانه‌ای به دست همه مخصوصا قشر ضعیف جامعه تا حد توان می رساندیم
  • میم IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    5 0
    سلام .احسنت بر این طلبه جوان .خداوند به مال و اموال برکت . فزونی نعمت عطا می فرماید . ان شا الله
    • محمدحسین دهقان IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      2 0
      باعرض سلام به همه کسانی که به گونه ای به مردم کمک میکنند انشاالله خداوند به این اقای طلبه سلامتی وعاقبت بخیری دهد
  • NZ ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    5 0
    خدا قوت, درد و بلات بخور تو سر هر چی خائن به این مملکت.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    با سلام این عزیزان خودشون چرا از ماسک ودستکش و... استفاده نمیکنن در حالیکه ماسک بایستی تو شرایط استریل تهیه بشه
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    4 0
    درود بر شرفشون
  • ناشناس IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    چه عجب 6959
  • حسن IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    آقا من دستگاه دارم پارچه اسپان چرا به من دولتی نمیدن باید برم متری چهار هزار و هشتصد بخرم کجا از تولید کننده حمایت میشه دروغ نگید تا الآن من حدود 50 میلیون هم ضرر دادم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس