لاری نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۰۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز یکم شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۷۰۷ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۵۶ هزار و ۷۹۲ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۵۰۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

به گفته لاری، خوشبختانه تا کنون ۳۰۷ هزار و ۷۰۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: ۳۸۵۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی تصریح کرد: تا کنون سه میلیون و ۱۱ هزار و ۳۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 0
    این اعلام کاهش تعداد فوتی بعد از چندماه و در استانه محرم و برگزاری کنکور درست در اول محرم خیلی مشکوک است احتمالا نقشه دولت این است که بعد از عاشورا امارها را افزایش دهد تا همه بگویند به خاطر محرم بوده نه کنکور و نه کاهش عمدی امار فوتی قبل از محرم
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 2
    من فکر می کنم به برکت محرم کرونا در این نابود می شود
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    آقایان مسئول اصلاح طلب، برای جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان در اثر اجرای طرح ترافیک ، منجر به فرسودگی کادر درمانی در مقابله با کرونا، لطفاً طرح ترافیک را متوقف کنید. لجبازی تا کی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس