کد خبر 1109171
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
رضایتمندی داوطلبان کنکور از آزمون سراسری در نظرسنجی سازمان سنجش

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس نظرسنجی که با همکاری وزارت بهداشت انجام گرفته میزان رضایت مندی داوطلبان در سوال اول ۹۶.۸۹ درصد در سوال دوم ۹۵.۸۳ درصد و در سوال سوم ۹۷.۷۸ درصد بوده است.

به گزارش مشرق، فاطمه زرین آمیزی گفت: سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی وزارت بهداشت نظر سنجی انجام داده که به تمام داوطلبان حاضر در آزمون سراسری پیامک ارسال شده و ۳ سوال از داوطلبان پرسیده شده است.

وی گفت: سوال اول درباره میزان رعایت پروتکل های بهداشتی است که ۶۹.۸۹ درصد داوطلبان اظهار رضایتمندی داشته اند.

همچنین زرین آمیزی در ادامه افزود: ۹۵ .۸۳ درصد از داوطلبان نیز از رعایت فاصله صندلی ها رضایت داشتند که در سوال دوم مطرح شده بود.

سخنگوی سازمان سنجش درمورد سوال سوم که در آن از داوطلبان پرسیده شده بود آیا عوامل اجرایی به الزامات بهداشتی پایبند بوده اند یا خیر، گفت: در این خصوص نیز ۹۷.۷۸ درصد داوطلبان شرکت کرده اند.

آزمون سراسری ۹۹ از ۲۹ مرداد ماه با ۵ گروه آزمایشی هنر، علوم ریاضی، انسانی، تجربی و زبان های خارجی غاز شده و روز شنبه اول شهریور با حضور گروه زبان های خارجی این رقابت علمی پایان می یابد.
 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    6 0
    دو هفته بعد باید نظر سنجی می کردید!
  • بی نظام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    3 0
    داوطلب برای رهایی از دست دروغ شماها وفرارازاون محیط علامت رضایتمندی را میزنن که زودتر از اون محیط فرار کنن دلتونو خوش نکنید
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      2 0
      نمایندگان مردم لطفا پیگیری کنند تا کنکور امسال بعلت طراحی سئوالات نامناسب، ابطال شود و کنکور با روش طراحی سئوال صحیح ، دوباره برگزار شود.
  • زهره IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام. لطفا کسایی که تک فرزند هستن را اجازه بدید به هر طریقی شهر خودشون قبول بشن.. برای خانواده سخته فرزند خودرا بفرستن شهر دیگه.. تورا خدا این را دقیق بررسی کنید و جامعه عمل بپوشانید. استدعا داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس