کد خبر 1108868
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
شرکت چینی مرحله سوم آزمایش‌های بالینی واکسن کرونا را آغاز می‌کند

مقامات بهداشتی جمهوری پرو آزمایش بالینی مرحله سوم واکسن بالقوه کرونا که توسط گروه ملی بیوتک چین تولید شده را تأیید کرده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، مقامات بهداشتی جمهوری پرو آزمایش بالینی مرحله سوم  واکسن بالقوه کرونا که توسط گروه ملی بیوتک چین (CNBG) تولید شده را تأیید کرده‌اند و به زودی فاز سوم آزمایش این واکسن در پرو آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

درخواست پاپ برای دسترسی عادلانه به واکسن کرونا

این واکسن در حال حاضر قرار است در امارات متحده عربی با حضور ۱۵ هزار داوطلب مرحله سوم آزمایش بالینی را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ عرضه و قیمت واکسن کرونای ساخت چین

رئیس شرکت داروسازی سینوفارم نیز اعلام کرد: قیمت واکسن این شرکت کمتر از هزار یوان (تقریبا معادل ۱۴۰ دلار) است و در ۲ نوبت با فاصله ۲۸ روز داده می‌شود و به احتمال زیاد از ماه اکتبر در دسترس خواهد بود.

آزمایشات مرحله ۳ که معمولاً چندین هزار شرکت کننده را درگیر می‌کند، به محققان اجازه می‌دهد تا اطلاعاتی را در مورد اثر واکسن‌های بالقوه برای مصوبات نهایی نظارتی جمع آوری کنند.

کارشناس شرکت داروسازی «سینوفارم» ضمن یادآوری اینکه خود نیز از این واکسن استفاده کرده است، گفت: شرکت مذکور از ظرفیت تولید سالانه ۲۲۰  میلیون دوز واکسن کووید ۱۹ برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    0 0
    سالانه 220 میلیون دز که تازه باید در دو نوبت زده بشه یعنی نفری 2 دوز. یعنی حدود 110 میلیون نفر در سال ساپورت میکنه. یعنی 70 سال طول میکشه تا به همه مردم دنیا برسه !!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس