کد خبر 1108808
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
سوریه نمایه

واشنگتن، شش تحریم جدید علیه برخی حامیان نظامی، دولتی و مالی رئیس‌جمهور سوریه وضع کرد.

به گزارش مشرق، واشنگتن،‌ امروز (پنجشنبه)، تحریم‌های جدیدی علیه حامیان نظامی، دولتی و مالی «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه وضع کرد.

بیشتر بخوانید:

آمریکا پسر ۱۸ ساله بشار اسد را تحریم کرد

به گزارش پایگاه خبری «الحدث»، در تحریم‌های جدید، نام «لونا الشبل» مشاور رسانه‌ای  رئیس‌جمهور سوریه به فهرست‌ تحریم‌های آمریکا افزود شد.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که «یاسر ابراهیم» دستیار رئیس‌جمهور سوریه به دلیل فعالیت‌های تجاری که واشنگتن آن را «معامله‌های فاسد» به نفع دولت سوریه نامید، تحریم شده است.

در ادامه آمده است، «محمد عمار الساعاتی» یکی از مقامات بلندپایه حزب «البعث» در سوریه نیز تحریم شده است.

بیشتر بخوانید:

مشاور بشار اسد: با اشغالگران آمریکایی صحبتی نداریم

طبق این گزارش، واشنگتن سرتیپ «غیاث دله» فرمانده تیپ ۴۲ لشکر چهارم نیروهای سوریه، «سامر اسماعیل» فرمانده هنگ «الحیدر» نیروهای «النمر» وابسته به دولت سوریه را نیز به لیست تحریم خود افزوده است.

بیشتر بخوانید:

بشار اسد از عزم سوریه برای همکاری با ایران علیه آمریکا خبر داد

در ادامه این گزارش به اجرای تحریم‌های واشنگتن علیه سرلشکر «علی ایوب»،  سپهبد «علی مملوک» و سرتیپ «بسام الحسن» اشاره شده است.

این اقدام در قالب تحریم‌های موسوم به «سزار» واشنگتن علیه سوریه صورت می‌گیرد. مطابق با این اقدام آمریکا، تحریم‌های شدیدی علیه ملت سوریه وضع شده و محاصره اقتصادی این کشور تشدید شده است. در این تحریم بندهایی نیز علیه متحدان دمشق وجود دارد که آنها را از بازسازی و حمایت از سوریه باز می‌دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس