کد خبر 1108774
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
فقط قلعه نویی در ناکامی سپاهان مقصر نبود

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان به یک کمیته فنی قوی برای انتخاب سرمربی نیاز دارد.

به گزارش مشرق، با استعفای امیر قلعه نویی از سرمربیگری سپاهان و حضور موقت تکسیرا به جای او، این تیم اصفهانی مقابل شهر خوردو پیروز شد. حالا حسین چرخابی از پیشکسوتان فوتبال اصفهان در این باره می گوید؛ «با یک برد نمی‌توان در مورد عملکرد تکسیرا قضاوت کرد؛ همانطور که با یک شکست هم نمی‌توانیم در مورد عملکرد یک سرمربی نظر بدهیم. مثل برانکو که با پرسپولیس در لیگ پانزدهم یکی از بدترین شروع‌های فصل را داشت اما بعد از آن، این تیم را سه فصل متوالی قهرمان کرد. همه شکست‌های این فصل سپاهان را هم نمی‌توان گردن امیر قلعه‌نویی انداخت و عوامل زیادی در ناکامی یک تیم دخیل هستند.»

چرخابی آینده نیمکت سپاهان را این طور تفسیر می کند؛ «سپاهان به یک کمیته فنی قدرتمند برای آنالیز کار سرمربی نیاز دارد تا بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد. یک شخص نمی‌تواند برای انتخاب سرمربی برای یک تیم بزرگی مثل سپاهان تصمیم بگیرد. البته این را هم بگویم که وظیفه کمیته فنی نظارت است نه دخالت.»
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • reza IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    1 0
    خود اصفهانی ها میدانند هروقت چسبیدند به کیسه ای ها نابود شدند البته پناتیهای ناجوانمردانه سپاهان اصفهان رو از سهمیه حذف کرد ازاون برهم به بهانه کرونا پارس جم رو از لیگ برتر حذف کردند.البته اگر پارسجم و سپاهان اصفهان به فیفا شکایت کرده بودند بابا مسعود حساب کار دستش میومد که با پول مردم این فسادهای داوری رو انجام نده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس