کد خبر 1108375
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
بورس

خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات فروش برای صنعت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به ثبت رسید و ارزش صف فروش سهام بانک آینده ۶۰۰ میلیارد تومان بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، صبح امروز جمع صف‌های خرید به حدود یک هزار و ۵۹۰ میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش هفت هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

لغو عرضه اولیه سهام شرکت صنعت غذایی کورش

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «ونیکی»، «ثبهساز» و «غزر» به چشم می‌خورد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وآیند»، «وگردشح» و «دی» در نوبت انتظار است به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۶۰۴ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع یک هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان (۸۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر سه هزار میلیارد تومان (۳۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۹ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱۶ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بهساز کاشانه تهران (ثبهساز) به پنج درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۱۴۵ میلیارد تومان است. از سویی دیگر گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" با فشار فروش دو هزار و ۳۵۰ میلیارد تومانی همراه است و و پس از آن گروه "خودرو و ساخت قطعات" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان می‌شود.

این جدول حدود ۳۵ درصد از ۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۵۱ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    12 3
    قمار بازهای قهار بورس
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      0 0
      انشاالله بخاک سیاه بشینن . کارگزار داریم بالای 5 تریلیارد تومن دلالی سهام زده جیب
  • بیسیمچی IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    1 0
    نمی دونم چه اراده ای هست که مردم رو از انقلاب سرخورده و ناامید کنن. متاسفانه همه متوجه ضرر و زیان اقتصادی اقشار جامعه هستن و کسی متوجه این موضوع نیست که این زیان های اقتصادی در خانوارهایی که تمام دارایی مختصر خود را برای حفظ ارزش به این بازارها می آورند، ضربه های روانی جبران ناپذیر وارد می کند. کسی متوجه و نگران نیست که فردی که به توصیه مسئولین و اطمینان به مسئولین نظام اسلامی سرمایه خود را وارد بازاری می کند و متضرر می شود، نسبت به نظام بدبین می شود. همه می دانیم ضرر و زیان بخشی از سرمایه گذاری است، اما واقعا چند درصد از مردم صرفا با مازاد سرمایه وارد بورس شدند و چند درصد از ترس سقوط ارزش دارایی ناچیز خود و از سر اضطرار‌. از سویی بسیاری کسانی که وارد بورس شدند افراد متعهد و انقلابی بودند که نمی خواستند با بردن اندک سرمایه خود به بازار خودرو و طلا و ارز به نظام اقتصادی و سلامت آن آسیب بزنند. مسئولین گرامی، شمارا به خدا از خدا بترسید و برای دو روز دنیا تیشه به ریشه انقلاب اسلامی که خون های پاک ترین عزیزان خدا و اولیا و صالحین به این بلوغ و تناوریش رسانده نزنید.
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    با اینکه نظام بانکداری کنونی بر اساس نظر علمای دینی رباخواری است ولی بیشترین خرید و فروش و حباب و انتقال سرمایه را در بورس دارد . بهتره اسم سازمان بورس به بانک و فولاد و ذوب و چند شرکت واسطه گری تغییر پیدا و 98 درصد بقیه هم بروند خارج بورس
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    عجب سودی می برند این شرکتهای کارگزاری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس