به گزارش مشرق، کاربر فضای مجازی در واکنش به اتفاقات اخیر بورس در توییتر نوشت: برای محافظت از بازار ‌و شاخص، بیش از آنکه نیازمند آموزش سهامداران خرد برای اجتناب از بروز رفتارهای هیجانی باشیم؛ نیازمند اموزش اصول اولیه حکمرانی به مدیرانی هستیم که با تصمیمات عجیب خود هر روز یک شوک تازه به بازار وارد میکنند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    13 0
    هرچه میکشیم ازاین مدیران بی کفایت میکشیم که هرروز یه بلایی سرمون میارن بابی کفایتیشون
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    12 0
    یادش بخیر. یک زمانی سر بچه ها را که می تکاندیم همینطور شپش بیرون می ریخت. مادرهای مهران آن وقت شپشها را یکی یکی با دست خود می کشتند. آن حکایت یاد آور وضع دولتی که هر جایش را بتکانیم جاسوس و نفوذی از آن بیرون می ریزد. حیف که مادری ندارد که شپش ها یا همان جاسوسها را یکی یکی بکشد.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    7 3
    اولین ابر حباب بورس ایران توسط دولت شکل گرفت بورس آمریکا دوبار در سالهای 1929 (شاخص از متوسط 200 به 380 رفت یعنی 90 درصد حباب) و 1987 (شاخص از متوسط 1800 به 2700 رفت یعنی 50 درصد حباب)، بورس شانگهای در تاریخهای 2007 (شاخص از متوسط 2500 به 6000 واحد رفت یعنی 240 درصد حباب) و 2015 (شاخص باز از متوسط 2500 به 5000 واحد رفت یعنی 200 درصد حباب)، بورس ژاپن سال 1990 (شاخص از متوسط 2400 به 3800 رفت یعنی 60 درصد حباب) و بورس عربستان سال 2006 (از متوسط کمتر از 800 به 2000 واحد رفت یعنی بیش از 200 درصد) دارای حباب شدند اما بورس ایران باید بین 300 تا 400 هزار واحد در سال 1399 می شد که تا 2000 هزار واحد هم رفت بدون درنظر گرفتن تورم دلار بیش از 500 درصد و با لحاظ افزایش دلار بیش از 300 درصد حباب داره
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    4 0
    اونی که هیجانی عمل میکنه مردم نیستن مسئولین بخصوص وزیر وزرا هستن اگه حقوقی ها بخوان یه سهمو بندازن یا ازش حمایت کنن حقیقی چیکار میتونه بکنه؟ بیشتر تازه واردها تازه یکی دوماهه وارد بورس شدن یعنی در اواخر اوج این بازار ته تهش 30 یا 40 درصد سود کردن که دولت همشو پس گرفت و رفتن تو ضرر هیچ خبری از درست شدن اوضاع هم نیست فقط وعده و وعید خب چه انتظاری از مردم دارید؟ نباید از این دولت ترسید؟ مگه مردم این حباب رو بوجود اوردن که حالا باید جور ترکیدنشو بکشن؟
  • فرهاد IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    کم کم به این نتیجه میرسیم که هرچی آقایان توصیه کردن ازش فرار کنیم و هر چیزی رو تبلیغ کردن طرفش مریم. اگه رییس جمهور و وزیر اقتصاد و مدیرعامل بورس لطف کنند و وعده حمایت از بورس و روزهای درخشان این بازار رو ندن مردم بهتر عمل خواهند کرد.هرجا تشریف آوردن و قولی دادن خراب شد و کشک بود
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    حیف و صد حیف از این همه بی تدبیری با کمی صداقت و تدبیر میشد آهسته تر و مطمئن تر حرکت کرد . مدیر باتدبیر را آرزومندیم
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    درسته مثل همیشه روند مثبت بورس ادامه پیدا میکنه ولی ناشیها با فروش سهام ضررشون رو کردن.
  • عیسی IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    2 0
    مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس وبر نفوذیهای آنها که با روح روان مردم ساده بازی می کنند
  • عباس IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    به تجربه دیدم هر جا دولت در بازاری که حق مردم و متعلق به مردم هست ورود کرد؛همین آش و همین کاسه است. وزیر و فلان چه از بازار میدونن. آقایان بی تدبیر لطفا” اینجا رو دیگه خرابتر نکنید بذارید بازار و سهامدارها راه خودشو بلدن مالیات هم قبل از همه دارن میدن لطفا” شما تیغ تدبیر رو از امید مردم بیرون بیار.
  • احمد رضا IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    آخرالزمونه نقدینگی رو دولت درست میکنه و میشه سنگ بنای تورم بعد تاوانش رو مردم باید بدن دوباره دولت میاد میگه ماشین بابات ۴سال قبل خریدی الان گرون شده بیا مالیاتش رو بده!!!! عمو جان گرون نشده پول ما رو بی ارزش کردی طلبکاری؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس