وکیل فدراسیون فوتبال: هنگام امضای قرارداد با ویلموتس باید به سابقه بد او توجه می‌شد

وکیل حقوقی فدراسیون فوتبال ایران گفت: هنگام امضای قرارداد با «مارک ویلموتس» باید به سابقه بد او در طرح دعوی با تیم‌هایی که با آنها قرارداد داشته توجه می‌شد.

به گزارش مشرق، «رضا شاه‌منصوری» درباره قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: در زمان بستن قرارداد، باید مسوولین فدراسیون نگران این موضوع می‌بودند که سابقه او در طرح دعوا با فدراسیون‌ها و باشگاه‌هایی که با آنها قرارداد داشته خیلی زیاد بوده است. فدراسیون می‌دانست با فردی قرارداد می‌بندد که سابقه زیادی در طرح دعوا دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بند در قرارداد ویلموتس وجود دارد که در صورت فسخ قرارداد از سوی یکی از طرفین، فقط باید غرامت سه ماهه پرداخت شود؟ گفت: بله این شرط در قرارداد وجود دارد اما رسانه‌ها خیلی به این موضوع پرداخته‌اند که آیا این بند منافع ما را تامین می‌کند یا نه.

بیشتر بخوانید:

ایران به CAS علیه حکم فیفا شکایت کرد/عدم پرداخت ۶ میلیون یورو به منزله تعلیق فوتبال ایران است

وکیل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در قراردادهایی که در ۱۰ سال گذشته بسته‌ایم باید به چند موضوع توجه کنیم. یکی اینکه آیا این قراردادها استاندارد بین‌المللی دارند یا نه. موضوع دوم که اهمیت بیشتری دارد، بحث اجرای قرارداد است. برای فدراسیون بین‌المللی فوتبال هم اجرای قرارداد مهم‌تر است. وقتی چند ماه به تعهدات مالی خود عمل نمی‌کنید، وارد حوزه اجرای قرارداد می‌شویم و این بهانه را به طرف مقابل می‌دهیم که قراردادش را فسخ کند.

وی در پاسخ به این سووال که آیا شانسی در دادگاه عالی ورزش داریم یا فقط به دنبال خرید زمان هستیم؟ گفت: موضوعی که در دادگاه عالی ورزش پیگیری می‌کنیم این است که ویلموتس فقط ۵۳ روز در ایران حضور داشته است و مبلغ ۶.۲ میلیون یورویی غرامت تعیین‌شده از سوی فیفا، با میزان فعالیتی که او انجام داده منطبق نیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    1 0
    شش میلیون یورو معادل (یک صدو شصت و هشت میلیارد تومان)برای نتایج ضعیف و پایین آمدن شانس صعود ایران به ویلموتس باید پرداخت شود در صورتی که همین نتایج ویلموتس را می شد با پنجاه میلیون تومان هم به دست آورد
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      0 0
      خیلی هم خوب دیدند و اما از آنجا که هدف رسیدن به رانت و پورسانت کلان بود، ترجیح دادند نبینند.
  • حسين DE ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    ممكنه يك نفر پيدا بشه و پاسخ بده اون انجمن دوستى ايران و هلند كه اين يارو ويلموتس را به وزير ورزش معرفى كرده چگونه انجمنى است و چه كسانى در رأس اين انجمن قرار دارند و اساسا" ارتباط اين انجمن با فوتبال چيست؟
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    قطعا جریمه های فوتبالی ذینفعان داخلی دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس