شاهرخی: جرم دزدی از بیت‌المال با فروختن مواد مخدر تفاوتی ندارد/ باید با مسببان قرارداد ویلموتس برخورد شود

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید با آنهایی که چنین وضعیت تلخی را در قرارداد ویلموتس به وجود آوردند به شدت برخورد شود.

به گزارش مشرق، همایون شاهرخی در خصوص شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران و اینکه حکم پرداخت 6 میلیون یورو و 449 هزار یورو (170 میلیارد تومان) از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران رسیده است، گفت: 170 میلیارد را چطور می‌نویسند؟ مسلماً وقتی کار دست کاردان نباشد، مشکلات عدیده‌ای ایجاد می‌شود که کوتاه مدت یا بلندمدت است. متأسفانه در مورد قرارداد ویلموتس زودتر از آن چیزی که انتظار می‌رفت، چنین وضعیتی ایجاد شد و این نتیجه سوء مدیریت افرادی است که فقط به میزها چسبیده‌اند و اگر هم قرار باشد بروند، به خودشان می‌گویند که حتی اگر اشتباه هم کنم، کسی با من برخورد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

یک قرارداد برد- برد دیگر

وی ادامه داد: در فوتبال ایران بسیاری از باشگاه‌ها بر اثر سوء مدیریت بدهکار هستند و حالا فدراسیون هم در مورد قرارداد ویلموتس با این وضعیت مواجه شده است. وقتی فرد یا مسئولی در فدراسیون می‌خواهد با یک مربی قرارداد امضا کند، آن فرد نماینده یک ملت در ورزش است و اگر اشتباهی در این زمینه صورت بگیرد، نتیجه‌اش همین می‌شود که می‌بینید و این پول سنگین بیت‌المال است که هدر می‌رود و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست.

شاهرخی خاطرنشان کرد: وقتی کنترل دقیق نباشد، این شرایط ایجاد می‌شود، اگر هم قرار باشد این مسائل مورد بررسی قرار بگیرد، در نهایت اتفاقاتی رخ می‌دهد که همه‌چیز ماست‌مالی شود. پرداخت این رقم سنگین به ویلموتس هدر دادن بیت‌المال است و جرم دزدی از بیت‌المال با فروختن مواد مخدر هیچ تفاوتی ندارد. باید با مسببان این اتفاق تلخ برخورد شود  تا هر کسی در یک گوشه چیزی برای خودش برندارد یا در کارش اشتباه نکند تا چنین اتفاقات تلخی برای ورزش و فوتبال ما رخ دهد. متأسفانه ورزش ایران رو به مرگ است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 1
    آمار دقیق قاچاقچیان را ارائه کنید.
  • DE ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    خوردن پول بیت المال توایران براشون شده مثال اب خوردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس