کد خبر 1108180
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
امارات نمایه

شخصیت‌های دانشگاهی و فعالان اماراتی بر مخالفت خود با توافق خفت بار سازش میان حاکمان امارات و رژیم صهیونیستی تاکید و آن را مغایر با قانون اساسی کشورشان قلمداد کردند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین،شخصیت‌های دانشگاهی و فعالان اماراتی در بیانیه ای تاکید کردند سکوت مردم امارات به معنای پذیرفتن این توافقنامه و اعتراف به آن نیست.

در بیانیه مشترک ۲۰ نفر از فعالان و شخصیت های سیاسی، رسانه ای و دانشگاهی امارات آمده است امضا کنندگان این بیانیه تاکید می کنند که توافق مذکور مسئله فلسطین را نادیده گرفته و متناقض با قانون اساسی امارات است که تصریح می کند سیاست خارجی امارات، پشتیبان مسائل و منافع عربی و اسلامی است، این توافق همچنین قانون فدرال مبنی بر تحریم اسرائیل را نقض می کند.

بیشتر بخوانید:

بازداشت گسترده مخالفان سازش در امارات

امضا کنندگان این بیانیه اظهار داشتند ما به نمایندگی از ملت آزاده امارات بر مخالفت قاطع خود با توافق اخیر با دشمن صهیونیستی تاکید کرده و اعلام می کنیم که این توافق بیانگر نظر و دیدگاه ملت امارات نیست.

در این بیانیه آمده است آنچه رسانه های رسمی امارات تبلیغ می کنند مبنی بر اینکه توافقنامه مانع توسعه طلبی اسرائیل می شود و فرصت را به مسلمانان برای نماز خواندن در مسجدالاقصی فراهم می کند، تنها تبلیغ بهانه های واهی است و عادی سازی در حقیقت به رسمیت شناختن حق وجود رژیم اسرائیل است.

در بیانیه تاکید شده است سکوت ملت امارات به معنای پذیرفتن این توافقنامه و به رسمیت شناختن آن نیست، زیرا برای همه این مسئله واضح است که در امارات هیچ گونه آزادی بیان وجود ندارد و هر کس با سیاست حکومت مخالفت کند در معرض سرکوب و شکنجه و زندان و اتهامات ساختگی قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    1 1
    ایکاش فرهیختگان ترکیه و اذربایجان همین کار میکردند و سیاست ریا کارانه کنار میگذاشتند
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    1 1
    میگم خدارو چه دیدی، شاید همین توافق باعث جنبش مسلمانان و انقلاب در امارات شد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس