کد خبر 1108147
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
دژپسند نمایه

دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی و معاونان وی در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس به ۶ سوال نمایندگان پاسخ داد.

به گزارش مشرق، مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، درباره در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۲۸ مرداد ماه) کمیسیون متبوعش، به حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی و معاونان وی در این جلسه اظهار داشت: در جریان نشست امروز ۶ سوال از وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح شد.

ببینید:

فیلم/ تصمیم نهایی درباره صندوق "دارا دوم"

وی با بیان اینکه سوال علی اصغر عنابستانی  درخصوص علت عدم اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار بود، افزود: وزیر اقتصاد درباره این سوال توضیحاتی ارائه داد و در نهایت مقرر شد؛ کارگروهی متشکل از اعضای کمیسیون فرآیندهای این حوزه را بررسی کنند، سپس نماینده سوال کننده درباره سوال اظهار نظر کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: نماینده سوال کننده بعدی محمد صفایی بود؛ محور سوال این نماینده عدم اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی بود، آقای دژپسند توضیحاتی ارائه کرد و نماینده مردم گناباد قانع شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: سوال کننده بعدی حسن نوروزی بود؛ کم توجهی به مبارزه با قاچاق کالا و ارز محور سوال نماینده رباط کریم بود که مراعا ماند تا آقای نوروزی از گمرک بازدید به عمل آورده و پس از یک ماه درباره آن تصمیم گیری کند.

طغیانی به سوال احسان ارکانی از وزیر اقتصاد اشاره کرد و افزود: مدیریت ضعیف و ناکارآمدی شدید در حوزه ماموریت‌های اداره کل اقتصاد و دارایی استان خراسان رضوی محور سوال این نماینده از دژپسند بود که این سوال مراعا ماند تا نواقص مذکور در مدت مشخص رفع شود.

وی ادامه داد: علیرضا سلیمی درباره عدم پرداخت ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن در حوزه‌هایی که معدن در آن قرار داد، وزیر اقتصاد را مورد سوال قرار داد در نهایت مهلت ۱۵ روزه به وزیر داده شد تا گزارش ارائه شده توسط نماینده محلات مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نماینده سوال کننده بعدی سید محمد میرتاج الدینی بود، تصریح کرد: حکم ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید محور سوال این نماینده بود که مراعا ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس