کد خبر 1108051
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
نیکبخت: به دانشگر اطلاعات غلط می‌دهند

پیشکسوت استقلال معتقد است که دانشگر با اطلاعات غلط برخی افراد چنین واکنشی نشان داده و بهتر بود در این برهه زمانی صبر پیشه می‌کرد؛ علاوه بر این، به اعتقاد وی «مجیدی» ثابت کرده است که شعار نمی دهد.

به گزارش مشرق، «علیرضا واحدی نیکبخت» اظهار داشت: در آستانه بازی شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس، استقلال با حاشیه‌هایی مواجه شده است و امیدوارم این حاشیه‌ها هر چه زودتر به پایان برسد تا آبی‌پوشان بتوانند با تمرکز بیشتری به مصاف رقبای خود بروند.

وی افزود: همواره تیم‌های بزرگ با حاشیه همراه هستند و نمی‌توان گفت چرا استقلال با این اتفاق روبرو شده است اما این حاشیه‌ها باید در خانواده استقلال مدیریت شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم برخی افراد هستند که به دانشگر اطلاعات غلط می‌دهند و او باید بداند نباید بر اساس توصیه‌های ناآگاهانه واکنش نشان دهد.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی به اصول و عقاید خود پایبند است و همواره اعلام کرده هیچ نامی بزرگ‌تر از استقلال نیست و با رفتارهای خود ثابت کرده، شعار نمی‌دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مدیریت استقلال باید از مجیدی حمایت کند چرا که او در این زمان نتایج خوبی را با استقلال کسب کرده است و می‌تواند این تیم را قهرمان جام حذفی کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    جاهلگر !!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس