کد خبر 1107940
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
۲ درخواست وزارت ورزش از ستاد ملی مقابله کرونا/ ماجرای باشگاه های ورزشی به رییس جمهوری می رسد!

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که قرار است از سوی وزیر ورزش و جوانان دو درخواست، در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شود.

به گزارش مشرق، محمد اسد مسجدی با اشاره به اینکه قرار است از سوی وزیر ورزش و جوانان دو درخواست در ارتباط با مسائلی که کرونا برای ورزش ایران به وجود آورده است در جلسه ملی مقابله با کرونا مطرح شود، اظهار کرد: یکی از این درخواست ها مربوط تصمیم گیری در خصوص مقابله با گسترش کرونا در ورزش است تا مجددا این اختیار به ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش بازگردد.

وی ادامه داد: بنابراین وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد ملی کرونا که با حضور رییس جمهوری برگزار می شود خواستاد بازگشت متمرکز تصمیم گیری ها به ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دبیر: کشتی چه فرقی با فوتبال دارد که لیگش برگزار می‌شود؟

به گفته مسجدی پیش از این نیز، در جلسه ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش که با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شده بود، از وزارت بهداشت درخواست کردیم تا مقوله تصمیم گیری در رابطه با مقابله با پدیده کرونا در ورزش همانند گذشته به ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش واگذار شود و در نهایت نیز قرار این مسئله از سوی وزیر ورزش و جوانان در ستاد ملی مقابله با کرونا پیگیری شود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه پیش از این تصمیم گیری در خصوص مقابله با گسترش کرونا در ورزش در اختیار ستاد بود، خاطرنشان کرد: اما با گذشت زمان این تصمیم گیری به شوراهای تامین استان ها واگذار شد تا هر استان بر اساس وضعیت خود در رابطه با فعالیت های ورزشی و نیز اماکن ورزشی استان ذی ربط تصمیم گیری کند که در این راستا درخواست خود مبنی بر تغییر مرجع تصمیم گیری را ارائه کردیم.

مسجدی در ادامه با بیان اینکه موضوع دیگری که قرار است از سوی وزیر ورزش و جوانان در ستاد ملی مقابله با کرونا پیگیری شود، مربوط به فعالیت باشگاه های ورزشی است، عنوان کرد: در این رابطه نیز تصمیم گیری به شوراهای تامین واگذار شده است و هر استان بر اساس سیاستگذاری خاص خود فعالیت می کند که متاسفانه شاهد عدم یکپارچگی در تصمیم گیری ها و اقدامات سلیقه ای هستیم به طوری که در برخی از استان های با وضعیت قرمز باشگاه های ورزشی دایر هستند و در برخی استان ها که وضعیت آن ها زرد است، باشگاه ها تعطیل شده اند.

وی افزود: در این رابطه نیز وزیر ورزش و جوانان درخواست تصمیم گیری متمرکز از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش را مطرح خواهد کرد و در انتظار تصمیم نهایی خواهیم بود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین با اشاره به اینکه در خصوص وضعیت فعالیت باشگاه های ورزشی در تهران به همراه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران جلسه ای برگزار خواهد شد، گفت: در این رابطه جلسه ای را با آقای زالی برگزار می کنیم تا در مورد فعالیت باشگاه های ورزشی در تهران تصمیم گیری کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس