ترامپ: بایدن در انتخابات پیروز شود آمریکا به ونزوئلا تبدیل میشود

رئیس جمهور آمریکا در کارزار انتخاباتی خود در ویسکانسین هشدار داد در صورتی که بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پیروز شود این کشور به یک ونزوئلای دیگر تبدیل میشود.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد سه شنبه (به وقت تهران) در کارزار انتخاباتی خود در فرودگاه «اشکوش» ویسکانسین هشدار داد در صورتی که «جو بایدن» نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود این کشور را به یک ونزوئلای دیگر تبدیل میشود.

بیشتر بخوانید:

وی در ادامه اتهاماتش علیه بایدن گفت: «بایدن اسب تروای سوسیالیسم علیه آمریکا است و هیچ کسی در کشوری که بایدن رئیس جمهور آن است امنیت نخواهد داشت.»

در این تجمع انتخاباتی، طرفداران ترامپ فریاد زدند: «چهار سال بیشتر» و پس از آن ترامپ گفت که پس از آن برای چهار سال دیگر خواهیم رفت.

این در حالی است که نتایج نظرسنجی‌های جدید در آمریکا نشان می‌دهد جو بایدن همچنان پیشتازی خود نسبت به دونالد ترامپ را با اختلاف قابل توجهی حفظ کرده است.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، نظرسنجی جدید شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز» و نشریه «وال استریت ژورنال» که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که بایدن با ۹ درصد اختلاف، محبوبیت بیشتری نسبت به ترامپ دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    خیلی خوبه که! یعنی دیگه راه نمیافته دور دنیا جنگ و خونریزی و کودتا و... راه بندازه و هر غلطی چه خوب چه بد میخواد بکنه داخل مرزهای کشور خودش میکنه؟؟ خیلی عالیه، ان شاء الله زودتر ونزوئلا بشین!!!
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 0
      نه تنها تبدیل به ونزوئلا بلکه راحت میدونه که پیشتازان انتقام جوی حاج قاسم سراغشو خواهد گرفت و خیلی میترسه
    • NO ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 0
      بایدن همون گورباچف امریکاس. بایدن باعث فروپاشی امریکا خواهد شد
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    این کله پوک موزرد هم از افسادیون داخلی ما الگو گرفته که اگه فلانی پیروز بشه فلان میشه بهمان میشه پس به من رای بدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس