کد خبر 1107656
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
حسن یزدانی

مربی تیم کشتی بازار بزرگ گفت: شرایط حسن یزدانی خیلی خوب است و با شروع شدن لیگ به میادین باز می‌گردد.

به گزارش مشرق، داوود رخش‌خورشید در خصوص پیگیری تمرینات کشتی‌گیران تیم بازار بزرگ اظهار داشت: فعلا تمرینات را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنند و با رعایت اصول بهداشتی در سالن‌ها حاضر می‌شوند و تمرین می‌کنند و ما هم با کشتی‌گیران در تماس هستیم و برنامه تمرینی آنها را چک می‌کنیم. 

بیشتر بخوانید:

پلنگ جویبار سرمربی استقلال شد

وی در خصوص برگزاری لیگ عنوان کرد: ما امیدمان برای برگزاری لیگ به خدا است. اینگونه که پیش می‌رود، احتمال برگزاری لیگ زیاد است. در ماه‌های آینده مسابقات جهانی را پیش‌رو داریم و با شروع شدن لیگ کشتی‌گیران می‌توانند آمادگی خود را برای این مسابقات حفظ کنند.

مربی تیم بازار بزرگ در خصوص تمرینات حسن یزدانی عنوان کرد: با او در تماس هستیم. حسن وضعیت خوبی دارد. صبح و بعدازظهر تمرین می‌کند و شرایط پایش خوب شده است. با لیگ می‌تواند استارت بازگشت به میادینش را بزند.

رخش‌خورشید در رابطه با حضور باشگاه استقلال در لیگ برتر کشتی عنوان کرد: من این موضوع را به فال نیک می‌گیرم. پرسپولیس، سپاهان، تراکتور تیم‌هایی هستند که پرتماشاچی‌اند و حضورشان در کشتی این ورزش را به چشم می‌آورد و کشتی را شکوفا می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: کشتی یکصدم فوتبال هم هزینه ندارد اما مشکلات مالی برای این تیم‌ها به وجود نیاید و بتوانند به صورت مستمر تیمداری کنند. یک تیم فوتبال سالیانه 100، 150 میلیارد هزینه دارد ولی در کشتی می‌توانند با یکی دو میلیارد تمام هزینه‌ها را انجام دهند.

وی افزود: امیدوارم این بیماری از کل دنیا رخت برکند و وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا اجازه برگزاری لیگ را بدهد چون کشتی‌گیران تنها راه درآمدشان لیگ است و می‌توانند از این مسابقات درآمدزایی کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس