کد خبر 1107580
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
پوچتینو

مدیران باشگاه منچسترسیتی، سرمربی پیشین تاتنهام را گزینه‌ای ایده‌آل برای جانشینی پپ گواردیولا می‌بینند.

به گزارش مشرق، نشریه انگلیسی «سان» با انتشار گزارشی مدعی شد، مدیران باشگاه منچسترسیتی، مائوریسیو پوچتینو را به‌عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای جانشینی پپ گواردیولا در این تیم می‌بینند. مدیران این باشگاه هوادار پروپا قرص این مربی آرژانتینی هستند، این در حالی است که سرمربی پیشین تاتنهام هم نسبت به مربیگری مجدد در لیگ برتر علاقه‌مند است.

بیشتر بخوانید:

گواردیولا: در بارسا مردی خوشبخت بودم

پپ گواردیولا 49 ساله که از سال 2016 هدایت منچسترسیتی را برعهده دارد، هنوز یک سال دیگر با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد، اما آینده حرفه‌ای او در این تیم در هاله‌ای از ابهام است. سرمربی پیشین تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ در این سال‌ها منچسترسیتی را تبدیل به یکی از قدرت‌های اصلی انگلیس کرده و این تیم را به دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، سه قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و دو قهرمانی در جام خیریه رسانده است.

مائوریسیو پوچتینو 48 ساله که در ماه نوامبر 2019 درست پنج ماه پس از اینکه برای اولین بار در تاریخ باشگاه تاتنهام، این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا (در فصل 19-2018) رساند، از سمت سرمربیگری اسپرز اخراج شد و جای خود را به ژوزه مورینیو داد، اخیراً گفته بود که آماده بازگشت به عرصه سرمربیگری است.

سرمربی پیشین اسپانیول از سال 2014 هدایت اسپرز را بر عهده داشت و با وجود اینکه نتوانست با این تیم به‌عنوان قهرمانی برسد، اما اسپرز را تبدیل به یکی از باثبات‌ترین

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس