کد خبر 1107520
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
بارتومئو اخراج ستین را تایید کرد

رییس باشگاه بارسلونا به خبرنگار کوپه اعلام کرد سرمربی اسپانیایی از سمتش برکنار شده است.

به گزارش مشرق، کیکه ستین اخراج شده است و این موضوع را خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه بارسلونا) تایید کرد. شکست ۸ بر ۲ آبی اناری ها مقابل بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان موجب شد چنین تصمیمی گرفته شود و سرمربی اسپانیایی آخرین ساعات حضورش را در تیم کاتالانی سپری خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید:

ژاوی سرمربی بارسا و انتخابات برگزار شود!

بارتومئو درباره ستین به ویکتور ناوارو، خبرنگار شبکه کوپه گفت: "پس از جلسه یکشنبه با اریک آبیدال و راموس پلانس تصمیم گرفته شد سرمربی اسپانیایی اخراج شود." 

این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما از حضور ستین در بارسلونا هفت ماه می گذرد. او هدایت تیم را به عنوان صدرنشین بر عهده گرفت و در پایان نایب قهرمان لالیگا شد و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد. 

بارسلونا در جلسه امروز (دوشنبه) درباره سرمربی و دیگر موضوعات تصمیم گیری خواهد کرد. تکلیف ستین مشخص شده است و اکنون باشگاه تنها به دنبال یک جانشین مناسب است. رونالدو کومان یکشنبه در فرودگاه سیوداد کندال بارسا دیده شد که می تواند او را به نیمکت بارسا نزدیک کند. مائوریسیو پوچتینو گزینه مورد نظر بارتومئو است اما اظهارات سرمربی آرژانتینی در سال های اخیر درباره آبی اناری ها موجب شده است هیئت مدیره با حضور این سرمربی مخالف باشد.‌ در هر صورت فعلا اخراج ستین مشخص شده است و کسی نمی داند سرمربی بعدی بارسا چه کسی خواهد بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس