کد خبر 1107568
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
کان‌نیوز: اسرائیل کار جست‌وجو برای سفارتخانه در ابوظبی را آغاز کرده است

یکه شبکه صهیونیستی گزارش داد که مقام‌های وزارت خارجه این رژیم کار جست‌وجو برای ساختمان سفارتخانه تل‌آویو در ابوظبی را آغاز کرده‌اند.

به گزارش مشرق، بعد از امضای اولین قرارداد همکاری بین دو شرکت اماراتی و صهیونیستی در پی توافق دو طرف برای عادی‌سازی روابط، اکنون گفته می‌شود تل‌آویو به دنبال مکانی جهت سفارتخانه در ابوظبی است.

خبرنگار شبکه «کان‌نیوز» در صفحه توئیتر خود گزارش داد: «مقام‌های وزارت خارجه اسرائیل کار جست‌وجو برای ساختمانی جهت تاسیس سفارتخانه در امارات عربی متحده را آغاز کرده‌اند».

بیشتر بخوانید:

وی همچنین افزود: «کارمندان این دفتر که هم‌اکنون در این کشور (امارات) هستند، مشغول انجام بررسی‌ها هستند که فعلا در مراحل اولیه قرار دارد».

روز پنجشنبه بود که واشنگتن، ابوظبی و تل‌آویو طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، «محمد بن‌زاید» ولی‌عهد ابوظبی و «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به توافق رسیدند که از این به بعد همکاری و روابط مشترک داشته باشند.

بامداد یکشنبه نیز مسئولان شرکت اماراتی «اِیپِکس» و شرکت صهیونیستی «تِرا» قراردادی را به بهانه همکاری جهت تولید کیت‌های تشخیص ویروس «کووید۱۹» امضا کردند.

در سال‌های اخیر گزارش‌های متعددی از تماس‌های پشت پرده برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی منتشر شده بود و گفته می‌شد که این کشورها روابط امنیتی نزدیکی با تل‌آویو برقرار کرده‌اند.

در این میان، امارات متحده عربی و بحرین رویکردی علنی‌تر نسبت به سایر کشورهای عربی در پیش گرفته بودند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    1 0
    عالیه.
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      0 1
      من یه توالت عمومی سراغ دارم اجاره هم میدن، میخواین آدرس بدم برین برای سفارت خونه اسرائیل عالیه، اینیم که گفت عالیه بفرستیم اونجا آفتابه چی باشه حال کنه، چطوره؟؟
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      1 0
      همین ادبیات نامناسب شماهاست که موجب اتحاداماارات با صهیونیست های کودک کش میشود. واقعا خجالت اوره این ادبیات. مشرق هم با این پیامهایش به رسانه کوچه بازاری تنزل پیدا کرده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس