کویت

یک اندیشمند و نویسنده سرشناس کویتی درباره اقدام برخی کشورهای عربی مبنی بر اعطای تابعیت به اتباع رژیم صهیونیستی و عواقب آن هشدار داد.

به گزارش مشرق، «عبدالله النفیسی» اندیشمند و نویسنده سرشناس کویتی درباره افراطی‌گری برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل به ویژه اعطای تابعیت به اتباع این رژیم هشدار داد.

النفیسی در حساب توئیتری خود نوشت: «برخی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (فارس) که در عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی زیاده‌روی کرده و اقدام به اعطای تابعیت به اسرائیلی‌ها و غیره می‌کنند، بدون تردید حدیث (نبوی) کشتی درباره آن‌ها صدق می‌کند».

اشاره النفیسی به حدیث مشهور نبوی است که فردی در کشتی نشسته و جای خود را سوراخ می‌کند که اگر دیگران در مقابل این عمل او سکوت کنند، همه آن‌ها نیز غرق خواهند شد.

پیشتر نیز «حمد الشامسی» فعال و معارض اماراتی هشدار داده بود که قانون جدید تابعیت اماراتی به معنای اعطای تابعیت به تعداد زیادی از اسرائیلی‌ها.

الشامسی در مصاحبه وبگاه «عربی ۲۱» گفت: «دولت می‌خواهد یک ملت جدید را جایگزین ملت امارات کند و مردم اسرائیل به تابعیت اماراتی دست یابند و در آن صورت در امارات و دیگر کشورهای حاشیه خلیج (فارس) با آن‌ها همانند تبعه اماراتی تعامل خواهد شد».

اخیرا برخی رسانه‌های اماراتی از اعطای تابعیت این کشور به حدود پنج هزار اسرائیلی طی سه ماه گذشته خبر داده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    3 0
    اشغال فلسطین هم با همین ترفند انگلیس های خبیث که دولت عثمانی را به دادن تایعت به صهیون های مهاجر تشویق و وادار می کرد، پی ریزی شد! ظاهراً اگر ایران به صهیون ها مجال می داد دو سه دهه ی دیگر جهان باید منتظر گسترش اسرائیل در جنوب خلیج فارس می بود!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس