کد خبر 1107249
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
ستین

مدیر فنی باشگاه بارسلونا روز گذشته حکم اخراج را به دست سرمربی تیم رساند.

به گزارش مشرق، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد اریک آبیدال، مدیر فنی باشگاه بارسلونا روز گذشته در جلسه با کیکه ستین، سرمربی تیم خبر برکناری اش را ابلاغ کرد.

کیکه ستین بعد از شکست تلخ بارسلونا مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 8 بر 2 خیلی خوب می داند که برکناری اش قطعی است و نمی تواند فصل آینده روی نیمکت آبی-اناری ها بنشیند.

بیشتر بخوانید:

خانه تکانی بزرگ در بارسلونا

البته هنوز باشگاه بارسلونا به صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده اما بارتومئو روز گذشته آبیدال را به جلسه با ستین فرستاد تا حکم نهایی برکناری اش را به او ابلاغ کند.

ستین 7 ماه پیش جانشین ارنستو والورده شد. بارسلونا در جام حذفی اسپانیا خیلی زود حذف شد و باعث تا مسئولان باشگاه والورده را برکنار کنند و ستین گم نام را جانشین این مربی کنند.

اعتماد بیش از حد بارتومئو به ستین و عدم برکناری این مربی بعد از ناکامی اش در لالیگا باعث شد تا بحران بارسلونا به اوج برسد و تیمی ناهماهنگ و بدون انگیزه مقابل بایرن مونیخ ظاهر شود تا تیم آلمانی به راحتی بارسلونا را با 8 گل مغلوب کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    0 0
    خاطر بازی بایرن مونیخ و بارسلونا با هشت گل تاجی یا ،،،تاریخ تکرار شد،،،بعد این هشت تا گل لنگییا به غار نشینی و غار کوچنشینی پرداختند که یکی از غارنشینان از غار خود بیرون زد و شد ریاست وزارت ورزش و یکی یکی لنگییا را از غار بیرون کشید ،،،،زنده باد با با مسعود لنگی غار نشین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس