به گزارش مشرق، سیدمصطفی میرسلیم، نماینده مجلس شورای اسلامی در توییتر نوشت: برجام قرار بود تمام تحریم‌ها را لغو کند که اتفاقا کم اهمیت‌ترین آن تحریم‌های تسلیحاتی بود. چرا که ساخت سلاح و توزیع آن میان مظلومان عالم هیچ زمانی متوقف به اراده و اجازه دشمن نبوده است. دشمن بداند هرگونه استفاده از مکانیزم ماشه، مساوی با مرگ برجام نافرجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    8 7
    من موندم جریان تحریف تا کی قراراه برجام رو اینطور توصیف کنه؟!!!! برجام قرار بود صنعت هسته ای ایران رو از بین ببره و زمینه رو برای از بین بردن موشک ها و خروج ایران از منطقه فراهم کنه تا بتونن بدون دغدغه به ایران حمله کنن، اولی که تا حد زیادی انجام شد دومی و سومی هم که دیگه شرمنده ( خیلی گنده تر از دهنتون بود) رفع تحریم کجا بود؟ خدا وکیل اگه چیزی تو متن برجام مبنی بر برداشته شدن تحریم هست به ما هم نشون بدین تا ازش دفاع کنیم! نیست اقا جان نیست. من خوندم و در موردش تحقیق هم کردم. برجام برجام!چرا دروغ می گید؟
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      3 1
      خرجام
    • حقیقت این است: IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      0 0
      موضوع برجام شكسته شدن يك اجماع جهاني بود عليه ملت ايران. به عبارتي آمريكا عليرغم دشمني با ملت و نظام ايران از بعد از انقلاب تا زمان پرونده هسته اي موفق نشده بود عليه ملت ايران اجماع جهاني ايجاد كند، اما با علم كردن اين پرونده بالاخره موفق شد تمام دنيا (حتي چين و روسيه) را با خود همراه كند و عليه ما اجماع جهاني ايجاد كند. (شش قطعنامه پی در پی ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد، بعضاً بدون حتی یک رأی ممتنع!) «نظام» به اين تصميم رسيد كه به هر ترتيب اين اجماع جهاني بايد شكسته شود و لذا تئوري "نرمش قهرمانانه" مطرح شد و با تلاش سخت و سنگين ديپلماتهاي ايراني اين مهم بالاخره به انجام رسيد. البته دشمني آمريكا با ما سر جايش هست و مربوط به امروز و ديروز هم نيست اما الان همه دنيا قبول دارند كه با امضاء برجام اين اجماع جهاني شكسته شده و ديگر باز نخواهد گشت. حتی اگر تحریم ها باز گردد.
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
      0 0
      قرار بود ترامپ برجام را پاره کند ما برجام را اتش بزنیم چرا اتش زده نشد اگر کسی علت ان را بداند بهتر میتواند در مورد برجام قضاوت کند
  • سعید IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    4 0
    ترامپ به خوبی می داند که ایران تحت هیچ شرایطی از برجام خارج نمی شود بنابراین می خواد هرطور که شده مکانیسم ماشه رو علیه ایران فعال کند هر موقع تو ایران یه مردی نباشه که جواب دهد بایدم این طور بشه . .
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    6 0
    سوالی که من دارم اینه که اگر مکانیسم ماشه اجرا بشه و تحریم های سازمان ملل برگرده دقیقا چه انفاقی میفته؟!! سازمان ملل برنمیگرده بگه مگه تحریمی مونده که من برگردونم؟ الان نفت میتونیم بفروشیم؟ تحریم بانکی برداشته شده؟!! چی شده دقیقا؟! یه مسلمون پیدا بشه به من بگه تحریم های سازمان ملل چیه که برگرده اوضاع بدتر از این میشه؟!
  • فراجناحی IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    5 0
    شهید مصطفی چمران در کتاب کردستان ص ۱۴۵ می فرمایند: (( همین ژاندارمری در نقاط دیگری که دمکراتها بوده اند از دمکراتها استخدام کرده حدود ۷۰۰ نفر از کسانی که بعنوان جوانمرد در پاسگاه های مختلف استخدام کرده و به آنه اسلحه داده است ، از حزب دمکرات بوده اند و حتی کارت حزب دمکرات را داشته اند ... اسلحه را دزدیده اند و تحویل حزب دمکرات داده اند ، و این بزرگترین جنایتی بوده که آنها مرتکب شده اند )) جناب آقای میرسلیم بعنوان مسئول وقت ژاندارمری لطفا پاسخگو باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس