کد خبر 1107463
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

به گزارش مشرق، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتر نوشت: عزاداری حتما به حضور در محافل شلوغ و برنامه‌های چندساعته نیست.

روضه های کوتاه و گیرای مرحوم کوثری را در حسینیه جماران به یاد داریم. دقایق آسمانی که امام خمینی را به پهنای وجود می‌لرزاند و می‌گریاند. دوگانه عزاداری و سلامتی را دامن نزنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    5 3
    جشن حافظ چطور
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    3 2
    جشن حافظ تون هم چند دقیقه از د ر حد تفال زدن به حضرت مولا بود حتما!؟؟؟ رطب خورده منع رطب نمیکنه دوگانه محرم وسلامتی را تو ومدیران تو در سینما و..دامن میزنن.شما در عمل باعث انتشار کرونا میشوید وقتی هنرمندان در منظر عمومی وجشن بدون فاصله گذاری و بی ماسک حاضر میشوند.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    2 2
    سلام هرچند صحبت کردن در این مورد مصداق توضیح واضحاته اما گاهی باید چیزهای واضح رو هم توضیح داد. همیشه ده روز در سال اوج عزاداری محرم بوده و امسال هم بسیار محدود و کنترل شده و با رعایت کلیه دستورالعمل ها برگزار خواهد شد مثل شبهای احیای رمضان امسال. ده شب با ماسک و فاصله و... عزاداری کوتاه رو(بلا تشبیه)مقایسه کنید با شرایطی که الان در مراکز تجاری و تفریحی هست به پارک‌ها سر بزنید و جاده ها رو بررسی کنید و سواحل شمال رو رصد کنید و ببینید چقدر پروتکل ها رعایت میشه خیلیا دو سه ساعت از روزشون رو در مترو یا اتوبوس با اون ازدحام جمعیت هستند. حتی فاصله مردم در تاکسی هم مثلا نیم متر یا کمتره پس همه این حرفها حرف مفته و ارزش جواب دادن هم نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس