کد خبر 1107183
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
۶ تیم همچنان در خطر سقوط/ کدام تیم به شاهین می‌پیوندد؟

در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر ۶ تیم همچنان خطر سقوط را حس می‌کنند.

به گزارش مشرق، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به اتمام رسید که هفت تیم خطر سقوط را حس می‌کردنن و هیچکدام به رقبای خود نباختند به غیر از شاهین که باخت و سقوطش به لیگ یک قطعی شد. شاگردان مهدی پاشازاده در هفته پایانی حتی در صورتی که استقلال را شکست دهند بازهم در قعر جدول قرار خواهند گرفت.

در حال حاضر تیم‌های ذوب‌آهن و گل‌گهر با ۳۰ امتیاز در رده‌های دهم و یازدهم هستند. هر ۲ تیم فقط روی کاغذ ماندنشان قطعی نشده که در صورت کسب یک تساوی در هفته پایانی مقابل یکدیگر هر ۲ در لیگ می‌مانند و احتمالا شاهد یک بازی سرد بین این ۲ تیم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

اولین تیم سقوط کننده به دسته اول مشخص شد

سایپا با ۲۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد. این تیم که بعد از شروع مجدد مسابقات باختی نداشته باید در برابر پرسپولیس قرار بگیرد. تیم یحیی در برابر گل‌گهر با تمام قوا بازی کرد اما احتمال دارد در جدال برابر سایپا به خاطر بازی مقابل استقلال به چند بازیکن خود استراحت بدهد. سایپا در صورت کسب پیروزی قطعا در لیگ می‌ماند اما هر نتیجه‌ای به غیر از برد سرنوشت این تیم را به نتایج تیم‌های پایین‌دستی مربوط می‌کند.

پیکان ۲۸ امتیازی بعد از متوقف کردن مجدد استقلال باید در خانه مقابل سپاهان پیکار داشته باشد. دیداری به شدت حساس برای هر ۲ تیم که باعث می‌شود هیجانات آن زیاد باشد. سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی باید از سد پیکان بگذرد و تیم عبدالله ویسی نیز در صورت متحمل شدن شکست و یا حتی مساوی اسیر اما و اگرهای عجیبی می‌شود.

دیگر تیم ۲۸ امتیازی ماشین‌سازی است که بدترین تفاضل گل ممکن را در بین فانوس به دست‌ها دارد. تیم افاضلی بعد از باخت به تراکتور حالا میزبان صنعت نفت است. صنعت نفت هفتمی خود را مسجل کرده و همین باعث می‌شود تا تیم تبریزی به بقا و پیروزی در برابر این تیم امیدوار باشد. خیلی‌ها می‌خواهند تا تیم آبادانی با تمام قوا پا به این دیدار بگذارد. شکست ماشین‌سازی در این حد خطرناک است که پارس جنوبی جم می‌تواند با یک امتیاز جای آنها را در رده چهاردهم بگیرد.

اما پارس جنوبی جم. تیم تحت هدایت سیروس پورموسوی فقط به برد در برابر نفت مسجدسلیمان نیاز دارد تا بازهم با توجه به دیگر بازی‌ها ماندنش قطعی شود. باخت پارس یعنی سقوط قطعی دومین تیم بوشهری و تساوی هم تا حد زیادی همین معنی را می‌دهد مگر اینکه ماشین‌سازی در برابر صنعت نفت شکست بخورد.

حال باید دید در این ماراتن به شدت هیجان‌انگیز کدام تیم همراه شاهین به لیگ یک سقوط می‌کند. حدس شما چیست؟

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس