کد خبر 1107162
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
دربی

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه شور و هیجان بدون تماشاگر در دربی وجود ندارد، گفت: نبود هواداران باعث خواهد شد کیفیت فنی دو تیم بالا باشد.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی در مورد تقابل استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: فکر می کنم بعد از قرعه کشی، خیلی ها دوست داشتند دربی در فینال اتفاق می افتاد. حساسیت بیشتری پیدا می کرد و پرهیجان و جذاب تر می شد اما به هر حال این بازی در مرحله نیمه نهایی هم جذاب خواهد بود و امیدوارم علاقه مندان به فوتبال شاهد یک بازی خوب از دو تیم باشند.

بیشتر بخوانید:

کسب سهمیه هواداران استقلال را راضی نمی‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: استقلال برابر سپاهان عالی بازی کرد، منطقی بودند و توانستند در غیاب ۳ بازیکن تاثیرگذار خود به پیروزی برسند. اگر آبی پوشان بتوانند شاکله تیمی خود را حفظ کرده و مصدومان هم به دربی ۹۲ برسند مطمئنا شاهد یک بازی جذاب خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که شانس کدامیک از دو تیم برای صعود به فینال جام حذفی بیشتر است گفت: استقلال در شرایط آرمانی به سر می برد. انگیزه های این تیم بالاست اما در نقطه مقابل پرسپولیس در بازیهای آخر انگیزه لازم را ندارد زیرا تیمش قهرمان شده. بنابراین فکر می کنم استقلال با انگیزه بالایی که دارد می تواند برنده این بازی باشد.

عالمی در مورد نبود هواداران دو تیم در این دیدار حساس  ادامه داد: در شرایط خاصی قرار داریم و هواداران نمی توانند به ورزشگاه بیایند. زیبایی فوتبال به حضور تماشاچیان است اما اعتقاد دارم نبود تماشاگران باعث خواهد شد کیفیت فنی دو تیم بالا برود زیرا فشار هواداران در ورزشگاه وجود ندارد و آنها از لحاظ روحی و روانی آرامش بهتری دارند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد صحبت های افشین پیروانی پس از قرعه کشی مرحله نیمه هایی گفت: جنگ زرگری شروع شده است. تیمی که ترس و واهمه دارد آغازگر این جنگ خواهد بود زیرا می خواهد شرایط را به نفع خودش به پایان برده و تمرکز حریف را از بین ببرد. عجیب است که پیروانی از این جور مسائل صحبت می کند در حالی که در سطوح بالای مدیریتی هم شاهد حمایت های خوبی از پرسپولیس بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اشتباهات داوری در فوتبال همیشه وجود داشته است. بنابراین پرسپولیس هم از این اشتباهات سود برده اما در مجموع امیدوارم یک بازی با کیفیت بالا را شاهد باشیم و امیدوارم استقلال بتواند برنده این بازی باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    0 0
    چه تماشاگر باشه چه نباشه، استقلال برنده دربی هست. چون داور باهاشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس