جوزپ بورل نمایه

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عادی شدن روابط بین رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی را ستود.

به گزارش مشرق، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا غروب شنبه از عادی شدن روابط بین رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی استقبال کرد.

بیشتر بخوانید:

فتح: امارات سال‌هاست که فلسطین را بازیچه قرار داده است

خبرگزاری فلسطینی از مذاکرات بحرین با تل‌آویو خبر داد

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توییتی در این باره گفت:«اتحادیه اروپا از عادی سازی اسرائیل و امارات استقبال میکند. تعهد اسرائیل برای تعلیق برنامه های الحاق  بخشهایی از کرانه باختری یک گام مثبت است. باید از هرگونه اقدام یکجانبه اجتناب شود. اتحادیه اروپا در تعهد به راه حل دو دولتی و مذاکره بر اساس معیارهای توافق شده بین المللی پایبند است

واشنگتن، ابوظبی و تل‌آویو در بیانیه‌ای مشترک روز پنجشنبه (۲۳ مرداد/ ۱۳ اوت) اعلام کردند به توافقی برای عادی‌سازی روابط میان امارات و اسرائیل دست پیدا کرده‌اند.

در حالی که مقام‌های امارات برای توجیه توافق خود جهت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفته‌اند که توانسته‌اند طرح اشغالگرانه این رژیم را متوقف کنند «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته که این طرح تنها به تأخیر افتاده و لغو نشده است.

نتانیاهو با بیان اینکه طرح «گسترش حاکمیت اسرائیل بر بخش‌هایی از کرانه باختری» هنوز روی میز است گفت که اسرائیل این طرح را به تأخیر انداخته و آن را لغو نکرده است. اقدام امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی با محکومیت بسیاری از کشورهای اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی همراه شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 0
    از طرف پرسیدند روزهای تعطیل چطوری خوش میگذرونید؟ گفت بابام یک صدایی ساطع میکنه ما میخندیم. این دو رژیم جعلی هم یک کاری کردن که بورل شاد شده.
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      0 0
      خخخخخ، واقعأ همینطوره!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس