کد خبر 1106822
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
سال سیاه بارسلونا

بارسلونا پس از ۱۲ سال موفق نشد در یک فصل حتی یک جام کسب کند.

به گزارش مشرق، کمتر کسی تصور می کرد بارسلونا به این شکل برابر بایرن مونیخ تحقیر شود. شکست ۸ بر ۲ مقابل بایرن به لکه سیاهی در تاریخ باشگاه کاتالانی تبدیل شد. این باخت تاثیرات زیادی روی  آبی اناری ها خواهد گذاشت و پایانی بر دوران بارسا خواهد بود. 

بیشتر بخوانید:

فروپاشی آبی اناری‌ها از نگاه آمار

تیم کاتالانی در این فصل بدون جام ماند. این اتفاق از فصل ۰۸-۲۰۰۷ رخ نداده بود، زمانی که فرانک رایکارد هدایت آبی اناری ها را بر عهده داشت و همچنین ستارگانی همچون رونالدینیو و دکو در این تیم حضور داشتند. پس از آن پپ گواردیولا به نوکمپ رفت و دوران طلایی بارسا را رقم زد و توانست عناوین مختلفی به دست آورد.

۱۲ سال پیش بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مغلوب منچستریونایتد شد، در نیمه نهایی کوپا دل ری از والنسیا شکست خورد و لالیگا را با رتبه سوم و ۸ امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید به پایان رساند. 

پس از آن آبی اناری ها هر فصل تقریبا یک جام را فتح کردند. بدترین فصل به زمانی برمی گشت که بارسا تنها توانست فاتح سوپرجام اسپانیا شود. این اتفاق در فصل ۱۴-۲۰۱۳ رخ داد. 

اکنون بارسا باید منتظر تصمیمات جدید باشد تا بتواند مسیر موفقی را در آینده طی کند. ممکن است مانند ۱۲ سال پیش این اتفاق  به شروع یک دوران درخشان تبدیل شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس