کد خبر 1106527
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
پاشازاده: با ۴ تا بچه، تراکتور را متوقف کردیم!/ دارایی شاهین همین است

سرمربی تیم فوتبال شاهین گفت دارایی باشگاه ما محدود است و نباید به خاطر کمبودها به باشگاه اعتراض کرد و خرده گرفت.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی برای ما هنوز حساس است. هنوز شانس داریم اما از آن مهم‌تر ارزش بازیکنان ماست. مصدوم، محروم و داستان‌دار زیاد داریم. تیم ما خوب است و برنامه ‌های مشخصی داشتیم که برایمان مهم‌ بود در این هفته در راستای این برنامه‌ها اقدام کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم نسبت به سه بازی قبل پیشرفت داشته باشیم و اگر اتفاق خاصی نیفتد این پیشرفت را در دیدار با صنعت نفت می‌بینیم.

او در خصوص مصدومیت حسین مالکی گفت: هنوز نمی‌توانیم از او استفاده کنیم تازه دو روز است که با تیم تمرین می‌کند. نمی‌توانیم خیلی روی او حساب کنیم.

پاشازاده در خصوص مشکلات دفاعی تیمش هم گفت: ما هجومی بازی کردیم و نتیجه هم گرفتیم. مقابل تیم‌های سایپا و تراکتور هم موقعیت‌سازی کردیم. در سه بازی آخر خود یک گل دریافت کردیم که آن هم روی اشتباه فردی بود. تیم از عادت کردن به گل خوردن در آمده و این نکته خوبی است و این حاصل تلاش بازیکنان در تمرین است.

سرمربی شاهین شهرداری درباره حواشی و این که تیمی بیرون از زمین وجود دارد که نمی‌خواهد پاشازاده سرمربی شاهین بماند، توضیح داد: امروز در تمرین گفتم که به خاطر هواداران و شرفمان باید نتیجه بگیریم. دارایی باشگاه ما همین است. گاهی اوقات من سخت‌گیری می‌کنم و حساس هستم. باشگاه هر چه داشته به میان آورده و آن خصوصی بودن و دولتی بودن تفاوت‌ها را ایجاد کرده است. اگر الآن بخواهیم از دست باشگاه عصبانی باشیم، نمی‌شود. من به حسین مالکی هم گفتم که از باشگاه ناراحت نباشد زیرا دارایی باشگاه همین است.

وی افزود: تیم فوتبال تراکتور با هواپیمای اختصاصی به بوشهر آمد، با آن بازیکنان مقابل ما متوقف شد و رفت. من با چهار تا بچه توانستم آن کار را انجام دهم. فقط می‌خواستم ارزش کار بازیکنانم نشان داده شود و همه بدانند اگر پول نداریم، نشان دهیم مردانه می‌جنگیم. این تمام حرف‌های من از مصاحبه‌های قبلی بود و شاید مدل حرف زدن من بد بود. از هواداران ممنونیم و تا ثانیه آخر می‌جنگیم. امیدوارم بازی فردا (شنبه) سالم و دیدنی باشد و هواداران به آن افتخار کنند.

پاشازاده در پایان گفت: صحبت‌های لازم با بازیکنان انجام شده و امشب هم جلسات خوبی خواهیم داشت. سعی می‌کنیم به بازیکنان القا کنیم که به جای بازی احساسی، منطقی بازی کنند و با شخصیت به میدان بروند و باشخصیت هم از زمین خارج شوند؛ این مهم‌ترین نکته برای ماست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کریم IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    3 0
    خداییش اینو راست گفتید اما این را بدونید که تراکتور به خودش و کادر فنی اش باخت نه به بازیکنان شما چون ما هیچ بازی از طرف تراکتور ندیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس