کد خبر 1106364
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
تارتار: داوران به چشم یک تیم خنثی به ما نگاه می‌کنند

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید داوران در هفته‌های اخیر به تیمش لطمه زده‌اند.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار پیش از دیدار تیمش برابر سایپا اظهار کرد: طبیعتاً بازی خیلی سختی برای ما می‌تواند باشد چرا که سایپا خطر سقوط را احساس می‌کند و انگیزه بسیار بالایی برای این بازی دارد. در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را هم به دست آورده است و ما کار سختی پیش روی داریم. باتوجه به نتایج هفته‌های گذشته‌مان مصمم هستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: از مسئولان می خواهیم به قولی که دادند عمل کند چرا که قرار بوده است ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان را تا بیست و هشتم همین ماه پرداخت کنند. امیدوارم به قول خودشان عمل کنند و تیم را در شرایط بحرانی قرار ندهند. تیم ما هم لیگ و هم حذفی را دارد و امیدوارم که مشکلات‌مان حل شود و بتوانیم نتایج خوب گذشته را ادامه دهیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در رابطه با داوری گفت: باتوجه به این که تیمی هستیم که نه خطر سقوط را احساس می‌کنیم و نه در کورس سهمیه هستیم، داوران به چشم یک تیم خنثی به ما نگاه می‌کنند و بازی با فولاد یک پنالتی برایمان را نگرفتند و بازی قبل هم گل سوم گل گهر در شرایط آفساید به ثمر رسید و داوران برای ما اشتباهات تاثیرگذاری داشتند. امیدوارم که در بازی‌های آینده این اتفاق نیافتد و داوران دقت لازم را داشته باشند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس