کد خبر 1098733
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
تارتار: بازی با تیم‌های بزرگ بدون هواداران جنگ نابرابر است

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: وقتی هواداران نیستند در برابر تیم‌های بزرگ به مشکل می‌خوریم چرا که جنگ نابرابر است و به هر حال همیشه اینگونه است که یک تیم مظلوم و محروم است و یک تیم شرایطش خیلی خوب است.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در کنفرانس خبری بعد از بازی درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: جا دارد قهرمانی پرسپولیس را به هواداران و کلیه مجموعه این تیم تبریک بگویم چرا که قهرمانی خوبی به دست آوردند. از هوادارانمان تشکر می‌کنم چرا که با وجود محروم بودن از آمدن به ورزشگاه اما اطراف ورزشگاه بودند و با تشویق شان به ما روحیه و دلگرمی می‌دادند و واقعا شرمندهشان شدیم.

او ادامه داد: از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم. بازی خوب شروع شد و بهتر از حریف شروع کردیم اما در یکی از حملات حریف گل دریافت کردیم و آن روحیه بازیکنان مان از دست رفت و سردرگم بودند. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و داشتیم خوب کار می‌کردیم که گل دوم را دریافت کردیم. در ادامه توانستیم گل بزنیم و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که تبدیل به گل نشد و از این بابت ناراحتیم. امیدوارم جبران کنیم.

بیشتر بخوانید:

اظهارات گل محمدی بعد از مسجل شدن قهرمانی

سرمربی نفت درباره باخت نفت بعد از چند هفته در ورزشگاه خالی مسجدسلیمان گفت: جو این ورزشگاه تاثیر گذار است و یکی از دلایلی که به نفت آمدم هواداران نفت بود چرا که همه با ترس و لرز به مسجدسلیمان و این ورزشگاه می‌آیند و وقتی هواداران نیستند در برابر تیم‌های بزرگ به مشکل می‌خوریم چرا که جنگ نابرابر است و این خیلی سخت است که در یک زمین بی طرف با این تیم قوی مبارزه کنید به هر حال همیشه اینگونه است که یک تیم مظلوم و محروم است و یک تیم شرایطش خیلی خوب است. به هر حال امروز ما باختیم و شرمنده هواداران شدیم.

او درباره داوری هم گفت: داوری مشکلی نداشت و به نظرم آقای مهدوی قضاوت خوبی داشت. آن صحنه گل دوم مشکوک به آفساید است اما فکر می‌کنم دفاعمان اشتباه کرد و در مجموع داوری خوب بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس