کد خبر 1106363
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
پادوانی

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال تهران در مورد شکایت خود از این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، پادوانی مدافع برزیلی سال ۹۱ توسط باشگاه فولاد خوزستان به فوتبال ایران معرفی شد.

این مدافع خوش قد و قامت توانست در ۲ فصلی که در فولاد خوزستان حضور داشت عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و توجه باشگاه‌های دیگر ایرانی و عربی را به خود جلب کند. او در لیگ سیزدهم طعم قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را چشید و جام قهرمانی را بالای سر برد. پادوانی علاوه بر اینکه یک مدافع کارکُشته بود در برخی از مواقع یک گلزن خوب هم به شمار می‌رفت و با قد بلندی که داشت بارها بالاتر از مدافعان تیم رقیب توانسته بود دروازه حریف را باز کند.

بیشتر بخوانید:

پادووانی: مسوولان استقلال فقط قول می‌دهند

پادو ۲ بار برای فولاد در لیگ برتر و ۲ بار در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد. گل‌های او در لیگ برابر پیکان و راه‌آهن به ثمر رسید. الاهلی و الشباب عربستان ۲ تیمی هستند که مدافع فولاد به آن‌ها گل زد.

لئاندرو پس از حضور موفق در فولاد خوزستان با قراردادی قرضی راهی الریان قطر شد و پس از نیم فصل حضور در این تیم عربی با قراردادی یک ساله به نفت تهران پیوست. تیمی که حالا فقط یک اسم از آن باقی مانده است. پادو در یک فصل حضور خود در نفت توانست هفت بار در لیگ برتر برای زردپوشان تهرانی گلزنی کند و موفق‌ترین فصل حضور خود در لیگ ایران را تجربه کرد.

حضور حسین فرکی در تیم سپاهان باعث شد تا بار دیگر این مربی خواستار حضور پادوانی در تیمش شود. سپاهان در لیگ چهاردهم قهرمان شده بود و این بار مدیران طلایی پوشان نصف جهان قصد داشتند با جذب بهترین بازیکنان بتوانند تیمی قدرتمند را راهی مسابقات کنند.

حضور موفق او در سپاهان باعث شد تا علیرضا منصوریان سرمربی وقت تیم فوتبال استقلال تهران او را در لیست آبی پوشان قرار دهد.

گربه سیاه تیم‌های عربستانی

پادوانی با تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان طعم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را چشید. او ۲ بار با پیراهن فولاد برابر الشباب و الاهلی و یک بار هم با پیراهن استقلال توانست برابر التعاون گلزنی کند تا نشان دهد برابر گربه سیاه تیم‌های عربستانی است.

شاید بتوان گفت حضور او در استقلال برای او خوش یُمن نبوده است. پادوانی با اینکه توانست با آبی‌های پایتخت قهرمان جام حذفی شود، اما به دلیل یک اتفاق تلخ نتوانست در جشن قهرمانی استقلال حاضر شود.

روز تلخ پادو

پنجم اسفند ماه سال ۹۷، تلخ‌ترین روز برای پادو فرا رسید. تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند و در دقایق پایانی نیمه اول او در برخورد با بازیکن خودی (آرمین سهرابیان) از ناحیه سر و گردن به شدت آسیب دید و بلافاصله راهی بیمارستان شد. مصدومیت پادو به حدی شدید بود که نه تنها آخرین بازی دوران فوتبال او بود بلکه به دلیل آسیب نخاعی بعد از آن روز دیگر نتوانست به درستی روی پاهای خود بایستد و به نوعی فلج شد.

پس از این مصدومیت او برای معالجه و انجام عمل‌های دیگر راهی برزیل شد. بعد از اینکه پادوانی نتوانست سلامتی خود را به دست آورد هواداران استقلال در استادیوم و فضای مجازی بارها از او تقدیر کردند. مدیران استقلال پس از یک سال از این فاجعه به بازیکن سابق خود قول همکاری دادند و حتی گفته می‌شد که او به کادرفنی آبی پوشان اضافه خواهد شد، اما تا به امروز و با آمدن مدیران جدید نه تنها این امر میسر نشده بلکه هنوز قرارداد پادوانی به او به طور کامل پرداخت نشده تا این بازیکن مجبور شود از استقلال به فیفا شکایت کند.

استقلال می‌توانستند با ۱۰ - ۱۵ هزار دلار پرونده پادوانی را در فیفا ببند، اما با تعلل آبی پوشان، این بازیکن خواستار غرامت ۹ میلیون دلاری از  استقلال شد. شنیده می‌شود مدیران استقلال هم به فیفا گفته اند که بیش از ۱۰۰ هزار دلار به پادوانی پرداخت نمی‌کنند.

لئاندرو پادوانی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: باشگاه استقلال من را رها کرده است. آن‌ها هنوز قرارداد من را پرداخت نکرده اند و من مجبور شدم برای دریافت حق و حقوقم از استقلال به فیفا شکایت کنم.

او افزود: هیچ شخصی از این باشگاه برای مذاکره با من تماس نگرفته است. استقلالی‌ها فقط در مطبوعات و شبکه‌های اجتماعی از کمک به من حرف می زنند، اما در واقع هیچ کاری انجام نمی‌دهند. غرامتی هم که می‌خواهم بگیرم به دلیل ترمیم خطاها و خسارات اخلاقی ناشی از رفتار آنها است.

پادوانی ادامه داد: استقلالی‌ها نه به من پول می‌دهند و نه کمکی می‌کنند. همه می‌دانند که زندگی من به عنوان یک معلول هزینه‌های زیادی دارد. آن‌ها فقط همین کار را یاد گرفته اند که در مورد من با رسانه‌ها صحبت‌ کنند، اما در واقع اصلا اینطور نیست و هیچ کمکی به من صورت نگرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    1 0
    کیسه بی هویت به خودشونم رحم نمیکنن
    • گرگ IT ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      0 0
      گندامی شما
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      0 0
      ما که مثل شما لنگیا حمایت بابا مسعود رو نداریم کمک کنیم
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      1 0
      اسنپی بابا مسعود شما اگه زر نزنی کسی نمیگه لاله
  • hammed US ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    به دلال هایی که شیرت کردن بگو سراغت بیایند و پولت را بدهند. با شکایتت مشخص شد تو هم چکاره هستی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس