کد خبر 1085713
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
پادووانی: مسوولان استقلال فقط قول می‌دهند

مدافع سابق استقلال گفت: ۲، ۵ سال است که منتظرم باشگاه یکصد هزار دلارم را بپردازند اما فقط قول می‌دهند.

به گزارش مشرق، «پادووانی» ستاره سابق تیم فوتبال استقلال روز شنبه در گفت‌وگوی رادیویی اظهار داشت: سرحال هستم ولی زندگی خیلی سختی دارم اما خدا را شکر می‌کنم. قبل از مصدومیت نمی‌دانستم زندگی با ویلچر چقدر سخت است. اکنون که با شما صحبت می‌کنم در برزیل هوا بسیار خوب و خنک است، دوست دارم ورزش کنم ولی راه نمی‌توانم بروم. ۲، ۵ سالی است که منتظر که باشگاه استقلال ۱۰۰ هزار دلارم را بدهند،  ولی فقط قول می‌دهند.

وی مه افزود:  استقلال را دوست دارم اما وقتی فهمیدند به فیفا شکایت کردم، بلافاصله سراغم را گرفتند، این خیلی زشت است.   من بازیکن حرفه ای هستم و به پولم نیاز دارم. مردم ایران و طرفداران استقلال خیلی خوب هستند ولی نمی‌دانم چگونه باشگاه با من این رفتار را انجام می‌دهد؟ من از شما سوال می‌کنم سلامتی‌تان چه قیمتی دارد؟ اگر به من بگویید دوست داری به زندگی قبل از مصدومیت برگردی یا پول بگیری حتما زندگی قبل از مصدومیت را انتخاب می‌کردم. شما می‌دانید قیمت یک ویلچر چقدر است؟ من برای تهیه پیراهن، کتانی، صبحانه، نهار باید از همه کمک بگیرم ولی نه می‌توانم کار کنم و نه پولی دارم. زندگی با ویلچر خیلی سخت است.

بیشتر بخوانید:

رفتاری که با پادوانی داریم به خاطر ضعف مدیریت است

مدافع سابق استقلال همچنین خاطرنشان کرد: باشگاه اعلام کرده که این پول را پرداخت می‌کنند ولی فیفا گفت ۲ تا ۳ ماه صبر کن و اگر پرونده به نفع تو شد بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار دریافت خواهم کرد. حتی همه مردم و هواداران استقلال گفتند تو شکایت کن تا پول بیشتری بگیری، گفتند تو با پیراهن استقلال مصدوم شدی پس حقت است که پول بگیری.

وی همچنین بیان داشت: در زمینی که من مصدوم شدم تا بیمارستان بدون گردنبند بودم و این  برای من خیلی خطرناک بود. قبل از مصدومیت می‌گفتم ۲ سال دیگر بازی می‌کنم و در ایران می‌مانم تا در اینجا مربی شوم ولی الان هیچ چیزی ندارم. به باشگاه استقلال می‌گویم که زندگی‌ام سخت است، همه چیز گران است، نمی‌خواهم خانه بزرگی داشته باشم بلکه می‌خواهم زندگی سختم را بگذارنم.  خیلی سخت است که دوباره بتوانم راه بروم. زندگی من روی ویلچر است.  

بازیکن برزیلی اسبق استقلال درباره حضور در کادر فنی استقلال تصریح کرد: همه این حرف را زدند ولی هیچکس کاری نکرد. باید با من تماس بگیرند و خواسته‌های من را بشنوند نه اینکه فقط در رسانه‌ها و اینستاگرام قول بدهند. این موضوع در زمان مدیریت قبل و الان رخ داده است.

وی در پایان گفت: ایران وطن دوم من است،  همیشه به مردم کشورم گفته‌ام که ایران مردمان خوبی دارد. دوست دارم دوباره به ایران برگردم ولی شاید با وضعیت جسمانی من خیلی سخت باشد. مردم از طریق اینستاگرام با من در ارتباط هستند و خیلی من را دوست دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس