جشن مباهله با ظرفیت ۵ هزار نفر در میدان امام حسین(ع) برپا می‌شود

جشن مباهله با ظرفیتی بالغ بر ۵ هزار نفر شنبه ۲۵ مردادماه با حضور حجت‌الاسلام محمد برمایی و با نوای محمدحسین پویانفر و با رعایت نکات بهداشتی در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، امسال با توجه به شیوع کرونا، وضعیت برپایی مراسم جشن مباهله متفاوت از سال گذشته برگزار می‌شود؛ به طوری که این مراسم امسال در فضای باز برخی مناطق تهران به همت معاونت فرهنگی هنری شهرداری تهران تدارک دیده شده است.

یکی از مناطقی که در سال‌های اخیر در مناسبت‌های مختلف به ویژه اعیاد اقدام به برپایی جشن و سرور می‌کند، میدان امام حسین (ع) تهران است که امسال با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم، جشن مباهله در میدان امام حسین (ع) با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی با عنوان «همایش خانواده همگام با علی (ع) و هم‌نفس با فاطمه (س)» برپا می‌شود.

بر همین اساس، جشن مباهله در فضایی بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ متر و با ظرفیت ۵ هزار نفر شنبه ۲۵ مردادماه با حضور حجت‌الاسلام محمد برمایی و با نوای محمدحسین پویانفر در میدان امام حسین (ع) برپا خواهد شد.

در این مراسم، گروه سرود نوجوانان نیز به اجرای برنامه می‌پردازند و جشن تکلیف برخی دختران منطقه برپا خواهد شد.

جشن مباهله با عنوان همایش خانواده همگام با علی (ع) و هم‌نفس با فاطمه (س) به همت فرهنگسرای عترت و با مشارکت هیأت رزمندگان اسلام شنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۱۸ با رعایت نکات بهداشتی در میدان امام حسین (ع) برپا می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس