برای داشتن آینده ای درخشان و زندگی ایده آل نیاز نیست دست به کارهای عجیب و غریب بزنید، فقط کافیست یک تصمیم عالی بگیرید. اگر این تصمیم، کار در استرالیا باشد، مشاوران پارسی کانادا به شما تبریک می گویند چرا که بهترین تصمیم را گرفتید.

این روزها در ایران موضوع مهاجرت، خصوصا مهاجرت کاری طرفداران زیادی دارد، به ویژه مهاجرت به استرالیا. اما چرا استرالیا طرافداران زیادی در حوزه مهاجرت کاری دارد؟ این کشور دارای اقتصادی قدرتمند است به طوری که همواره نیازمند نیروی کار ماهر است.

طبیعتا تنها شرایط مساعد آب و هوایی و کیفیت زندگی بالا در استرالیا، دلایل کافی برای مهاجرت به این کشور به شمار نمی آیند. الویت مهاجرین تامین رفاه نسبی و آرامش در کشور مقصد، یافتن کاری مناسب و داشتن درآمدی قابل قبول است؛ به طوری که تنها دغدغه مهاجر، دوری از وطن خود است.

شاید شما هم به دلایل مختلفی از زندگی در کشور خودتان ناامید شدید، دلایلی مثل بیکاری، نداشتن امنیت شغلی، بی پولی و مشکلات متعدد در زندگی. تمام این موارد می تواند دلیل مهمی باشد برای این که تصمیم بگیرید برای کار به کشور پیشرفته ای مثل استرالیا بروید و آن جا درآمدی قابل قبول یا حتی بسیار بیشتر داشته باشید. مسلما این گونه می توانید به آن زندگی ایده آلی که در سر دارید، برسید.

پس اگر شما هم یکی از متقاضیان یافتن کار در استرالیا و مهارجت به این کشور هستید، بهتر است بدانید که روش های بسیاری پیش پای تان است. ویزاهایی که می توانید با اخذ یکی از آن ها اقامت موقت یا حتی دائم این کشور را بدست آورید. این را بدانید که استرالیا یکی از کشورهایی ست که توانسته در سال های اخیر، رضایت مهاجرین را در تمام جنبه ها، جلب کند. پس برای پا گذاشتن در این مسیر تعلل نکنید. با یک وکیل یا مشاوره حقوقی مطمئن وارد مذاکره شوید.

چرا استرالیا را برای کار انتخاب می کنیم؟!؟

همیشه نمی توان با جیبی پرپول و سرمایه ای زیاد به کشوری دیگر مهاجرت کرد، در این شرایط باید راهی پیدا کرد که بتوان به کمک آن به پول بسیار و درآمدی عالی رسید. همان طور که گفتیم، یکی از این راه ها مهاجرت کاری است. شاید در ابتدا نسبت به این تصمیم گارد بگیرید و این راه را سخت و طاقت فرسا بدانید اما ما یعنی مشاوران پارسی کانادا به شما ثابت می کنیم که این تفکر اشتباه است. شما نیز می توانید مانند بسیاری دیگر از افراد که سالانه برای کار به کشورهای پیشرفته مثل استرالیا مهاجرت می کنند، به آن جا بروید.

حتی در این راه ممکن است بارها به دلیل شنیده ها به عقب بروید و در مهارجت به استرالیا تعلل کنید. برای مثال ممکن است از اطرافیان خود بشنوید که مهاجرت معایب بسیاری دارد اما این را بدانید که وجود معایب همراه با مزایا در هر تصمیمی کاملا طبیعی است. نکته مهم این است که کفه ترازو به سمت مزایا سنگین تر باشد. مهاجرت به استرالیا آن هم از طریق دریافت ویزای کار یکی از همان تصمیماتی است که مزایای آن بیشتر از معایب و سختی هایش است.

استرالیا کشوری است که با توجه به تخصص و مهارت افراد برای آن‌ ها شغل فراهم می‌ کند. در این کشور هر شغلی از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار است. برای مثال پزشکان، معلمان، مهندسین و حسابداران هر کدام شغل‌های دارای اهمیت بوده و به یک اندازه به آن‌ها بها داده می‌شود. آمارها حاکی از این است که از هر ده مهاجر، هشت نفر از آن‌ ها در یک بازه زمانی کوتاه، کار خوب و با درآمد بالا به دست می ‌آورند.

در حقیقت علت انتخاب استرالیا به عنوان کشور مقصد برای مهاجرت، موقعیت های شغلی مناسبی است که در این کشور وجود دارد. از مهم ترین آن‌ ها می ‌توان به حقوق بالا و جایگاه اجتماعی خوب اشاره کرد. جالب است بدانید که کشور استرالیا این موقعیت علاوه بر سایر افراد برای کسانی که ایده ‌های خلاقانه ‌ای برای کسب ‌و ‌کار نیز دارند فراهم کرده تا بتوانند در یک محیط آرام و با کمک کارشناسان خبره در این راه به موفقیت دست پیدا کنند.

با پارسی کانادا زندگی و کار جدیدی را در استرالیا تجربه کنید

دولت استرالیا هرساله قوانین مهاجرتی خود را با توجه به اهداف اقتصادی خود به روز می کند و از طریق اداره مهاجرت و سازمان های ارزشیابی، همراه با برنامه های حمایتی در جهت جذب نیروی کار ماهر، متقاضیان و متخصصین زیادی را از طریق برنامه های مهاجرتی و دادن انواع مختلف ویزاهای کاری، جذب می کند. به همین دلیل نیاز است که پیش از گرفتن هر تصمیم یا اقدامی برای اخذ ویزای کار استرالیا با یک وکیل مهاجرتی حرفه ای مشورت کنید.

به طور کلی اخذ ویزای کاری کانادا نیازمند صرف وقت و پیگیری آگاهانه است و بهتر است افرادی که قصد کار در کانادا را دارند از طریق موسسه های معتبر و با سابقه، که شرایط اخذ انواع ویزا را به خوبی می دانند، اقدام کنند. در میان برترین موسسه های موجود در کشور پارسی کانادا با سال ها سابقه درخشان در امور مهاجرت و اخذ اقامت، آماده خدمت رسانی صادقانه به مراجعین محترم می باشد. موسسه پارسی کانادا مدعی است که با صرف هزینه مناسب در کوتاه ترین زمان ویزای شما آماده ارائه خواهد بود.

فراموش نکنید، هنگامی که صحبت از مهاجرت کاری به استرالیا می شود، منظور تنها یک راه مهاجرت نیست. ویزاهای کاری استرالیا به دو دسته موقت و دائم تقسیم می شوند. که هریک از آن ها دارای شرایطی خاص هستند. شما به عنوان متقاضی کار برای مهاجرت به استرالیا امکان انتخاب هریک از این راه ها را بر اساس شرایط شخصی و توانایی مالی خود دارید اما برای مهاجرت باید مطمئن ترین راه را انتخاب کنید.

براساس تجربه افراد در این مسیر، استخدام وکلای مهاجرتی منطقی ترین کار ممکن است. اطلاعات به روز یک مشاور یا وکیل مهاجرتی، آشنایی با پیچ و خم های قانونی کشور مقصد و تجربه آن ها در مواجه با موارد مشابه راهگشای شما خواهد بود. البته توصیه می کنیم در زمینه انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا دقت لازم داشته باشید تا با کم ترین هزینه و حداقل زمان به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. ممکن است با انتخابی اشتباه، پس از صرف زمان و هزینه بسیار متوجه شوید از هدف خود که مهاجرت به استرالیاست دورتر شده اید. شما می توانید با وکلای مهاجرتی موسسه پارسی کانادا ارتباط برقرار کرده و با خیالی آسوده تمام امور مرتبط با مهاجرت را به آن ها بسپارید.

ویزای کار استرالیا در چه مدتی آماده می شود؟

روند آماده سازی ویزای کار کشور استرالیا هم به نوع آن ویزا بستگی دارد که تفاوت زمانی آن بیشتر در بخش تایید اعتبار مدارک و یا درخواست برای مدارک و گواهینامه های بیشتر و تکمیلی می باشد. اما به طور کلی می توان گفت در حدود شش تا 12 ماه زمان لازم است تا ویزای کاری شما برای کشور استرالیا، از هر نوعی که باشد، آماده شود.

لازم به ذکر است که برای درخواست هر نوع ویزای کاری که می خواهید اقدام کنید باید، به موسسات قابل اعتماد مراجعه کنید. مسلما در میان دوستان و آشنایان خود با افرادی مواجه شدید که پس از گذشت مدت ها و صرف هزینه های بسیار، هنوز هم موفق به اخذ ویزای کار استرالیا نشده اند. شما یکی از این افراد نباشید؛ سرنوشت خود را با دستان خود تغییر دهید! پارسی کانادا با همکاری مشاوران و وکلای مجرب مهاجرتی و با دردست داشتن اطلاعات بروز، زمان دریافت ویزای کار را برای شما کوتاه تر کرده و درعین حال حافط سرمایه شماست.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس