کد خبر 1105440
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
فوتبال

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلالی ها می گویند وزارت ورزش پشت پرسپولیس است و پرسپولیسی ها هم هنوز بازی شروع نشده نگران داوری هستند.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی درباره ارزیابی اش از برگزاری دربی ۹۳ پایتخت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: هرچند پرسپولیس در لیگ برتر قهرمان شده و استقلال هم در هفته های اخیر شرایط خوبی داشته اما قطعا دربی این مسائل را ندارد.خوشحالم  دربی جام حذفی در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس از لحاظ بدنی وضعیت خوبی دارد و از این لحاظ از حریف سرتر است.

بیشتر بخوانید:

واکنش قائدی به قرعه جام حذفی

در انتظار چهارمین دربی تاریخ جام حذفی

نوراللهی در مسیر جدایی از پرسپولیس

واکنش رمضانی به طعنه پیروانی

وی افزود: ضمن اینکه قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر سبب می شود از نظر روحی و روانی این تیم وضعیت بهتری نسبت به استقلال داشته باشد. از هر لحاظ پرسپولیس شرایط بهتری دارد و قطعا برای رسیدن به فینال و برتری مقابل حریف خود آمادگی فراوانی دارد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره بی انگیزگی این تیم در دو هفته اخیر گفت: دلیل این موضوع قطعی بودن قهرمانی پرسپولیس است و به دلیل همین بی انگیزگی نتوانست در دو بازی اخیر نتیجه بگیرد اما قطعا شرایط دربی آن هم در نیمه نهایی جام حذفی خیلی متفاوت است و دیدار با استقلال خود به خود انگیزه ایجاد می کند.

حلالی درباره ابراز امیدواری افشین پیروانی نسبت به اینکه اتفاق های داوری بازی های اخیر استقلال گریبان پرسپولیس را در دربی پیش رو نگیرد، توضیح داد: برخلاف پیروانی که نگران تکرار اشتباهات داوری بازی های اخیر استقلال در دربی است من از این موضوع نگرانی ندارم زیرا پرسپولیس قهرمان است و همه باید از تقابل با این تیم بترسند.

وی افزود: استقلالی ها می گویند وزارت ورزش پشت پرسپولیس است و پرسپولیسی ها هم هنوز بازی شروع نشده نگران داوری هستند. آدم های ضعیف اینگونه حرف می زنند اما ما ضمن اینکه اعتقاد داریم از پرسپولیس حمایت نمی شود، اشتباهات داوری به سود استقلال را هم سهوی می دانیم.

هافبک اسبق پرسپولیس تصریح کرد: اطمینان دارم پرسپولیس در این دربی هم با قدرت عمل می کند و در زمین جواب حریف را می دهد. پرسپولیس تیمی قوی است و ما نباید چنین تصوری داشته باشیم.

حلالی درباره بدون تماشاگر برگزار شدن این دربی گفت: حیف است دربی بدون تماشاگر باشد و قطعا لذت و زیبایی این بازی در ورزشگاه خالی کمتر می شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا نمی توان کاری انجام داد. همه باید تابع ستاد کرونا باشیم و از خانه مان یک بازی خوب و محکم از دو تیم ببینیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 2
    استقلال باید بیشتر از وزیر و فدراسیون نشینان بترسد تا تیم ملی وزیر
    • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      2 0
      نه بیشتر باید از وزیر و کمیته داوران بترسد!
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 1
    این فوتبالیست ها کاش به اندازه کری خوندن فوتبال بلد بودند.
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 1
    با عرض معذرت......... زارررررت
    • IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      1 2
      هر تیمی یه آوازی داره و اینم آواز تیم شما بود! از کوزه همان برون...
  • بوکسور کهنه کار IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 2
    آقای هلالی خودت را خسته نکن،، سیاست دولت بر این بود پرسپولیس قهرمان لیگ و استقلال قهرمان جام حذفی شود. میگید نه آخرش را ببینید.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 0
    آقای حلالی عزیز اینقد خودتو هم تیمی هات ترسیدید ، فکر می کنید همه باید بترسند . نه جان تو بیشه شیران تفکر ترس وجود نداره . روزت بخیر حلالی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس