کد خبر 1105626
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
مددی: پیروانی مثل یک هوادار صحبت کرد/ امیدوارم جامعه داوری اشتباهاتش را کمتر کند

معاون ورزشی باشگاه اسقلال می‌گوید اینکه مدیر فنی یک تیم در جایگاه هوادار صحبت کند اصلا کار درستی نیست.

به گزارش مشرق، احمد مددی، معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره قرعه کشی رقابت های جام حذفی و تقابل آبی پوشان پایتخت مقابل پرسپولیس گفت: قرعه کشی در یک فضای شفاف و کاملا استاندارد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. نمایندگان باشگاه‌ها در این قرعه کشی حضور داشتند و در نهایت این قرعه کشی به یک داربی دیگر و شهرآورد پایتخت منجر شد.

او در خصوص صحبت های افشین پیروانی و واکنش سعید رمضانی اظهار کرد: هر کسی باید در جایگاه خودش صحبت کند. مدیر تیم، وظیفه اش مدیریت و حل کردن امور تیم است و اینکه مدیر فنی بخواهد در جایگاه هوادار صحبت هایی را به میان بیاورد، اصلا کار درستی نیست. آقای پیروانی این موضع را داشت و آقای رمضانی هم پاسخش را داد. من به شخصه راضی نبودم این اتفاق بیفتد اما از بد حادثه اول آقای پیروانی صحبت کردند و همان جا هم آقای رمضانی دست به نقد، پاسخش را داد.

بیشتر بخوانید:

اتهام جنجالی پرسپولیس علیه استقلال +سند

مددی افزود: به نظر من الان همه باید روی تیم خود تمرکز داشته باشند. ما مدت هاست که از حاشیه فاصله گرفته‌ایم چون باور داریم که حاشیه تیم را از اهدافش دور می‌کند و نمی‌گذارد ما روی مسائل بزرگ تر دقت کنیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اشتباهات داوری و اتهاماتی که در این خصوص زده می شود، خاطرنشان کرد: اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است و خیلی از تیم ها از آن ضرر کردند. در بازی ما مقابل سپاهان کیروش استنلی با خطای شدیدی که روی محمد دانشگر داشت، باید اخراج می‌شد. ما از اشتباهات داوری خیلی ضرر کردیم اما بنا داریم که تمرکز خود را روی فوتبال بگذاریم و وارد حاشیه نشویم. امیدوارم که جامعه داوری اشتباهاتش را کمتر کند.

او در پایان گفت: آینده استقلال بسیار خوب است و روند بسیار امیدوار کننده است. تیم ما در حال حاضر در لیگ برتر دوم است و به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده است و امیدوارم بازی تیم ما مقابل پرسپولیس یک بازی خوب و هوادار پسند بشود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 0
    بهتر است از آقای پیروانی شکایت کنند ایشان تهمتی زده است که یا باید بتواند آن را ثابت کند یا باید مجازات شود.
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    3 0
    این یارو افشینه عین این بچه لونگیهای 12 - 13 ساله که کری می خونن میمونه
  • جواداحمدی IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 1
    درست ایشان راست می کوید چون لااقل دسه هفته پیش با حضور وزیر محترم ورزش هدف گذاری شده و مربی تیم ود تایید صبحتهای تمام ارکا تیم همم مدعی گرفتن جام هستند حال به طریق ممکن که خوشبختانه دوران و فدراسیون فرسوده فوتبال و.... همکاری می کنند پس پاداش بازیهای انجان نشده و برنده بودن استقلال را لااقل به بازیکنان بدهید
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 1
    خفه شو کیسه کش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس