کد خبر 1105411
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
تهاتر بدهی دولت به قرارگاه خاتم‌الانبیاء با نفت/تکمیل پروژه‌های ملی با ساز و کار بورس

رئیس قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: در قانون بودجه تهاتر اموال اداری دولت، تهاتر نفت، استفاده از اوراق تسویه خزانه، قید شده است تا دولت بتواند دیون خود را تسویه کند.

به گزارش مشرق، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به بدهی نزدیک به 50 هزار میلیارد تومانی دولت به این قرارگاه، گفت: به دنبال برگزاری جلسات متعدد قرارگاه در سال جاری با رئیس سازمان برنامه بودجه و هیات رئیسه مجلس پیشنهاد شد؛ 81 پروژه مهم، ملی و تاثیرگذار تا خرداد 1400 تکمیل شوند اما این پرژوه‌ها به منابع مالی بالای نیاز دارند به همین دلیل از ظرفیت‌های موجود در قانون برنامه بودجه نهایت استفاده را خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: اگرچه در قانون بودجه تهاتر اموال اداری دولت، تهاتر نفت و استفاده از اوراق تسویه خزانه قید شده است تا دولت بتواند دیون خود را تسویه کند اما علیرغم این ظرفیت‌های خوب در قانون، به دلیل بروکراسی اداری، تهاتر به کندی پیش می‌رود به همین دلیل مقرر شد؛ به‌منظور تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های ملی در سال جهش تولید، به این مهم سرعت بخشیده شود.

سردار محمد با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) موافق تهاتر نفت و اموال دولتی به‌منظور پس‌گیری طلب‌های خود از دولت است، افزود: این اموال در ادامه به نقدینگی تبدیل شده و به پروژه‌ها تزریق می‌شود.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) "تعریف طرح‌های سودآور در فرابورس به صورت پذیره‌نوسی"، مسیر دیگر قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) برای دستیابی به درآمد جهت تکمیل پروژه‌های ملی عنوان کرد و توضیح داد: این مسیر هم با وزارت اقتصاد و سازمان بورس طراحی شده و امید است در ابتدای 6ماه دوم سال عرضه خوبی داشته باشیم تا علاوه‌بر هدایت منابع و سرمایه‌های مردمی به سمت تولید و اشتغال، پروژه‌های بزرگ، تاثیرگذار که در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار گرفته را تکمیل کنیم.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک جانباز IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 0
    شما را بخدا این گونه تهاتر با قررارگاه خاتم در جهت احداث واحدهای مسکونی در سراسر کشور اجاره به شرط تملیک منعقد شود تا بانکها و دلالان دولتی دست از سر زمین و مسکن بر دارند و هم مردم ایران به آرزوی صاحب مسکن شدن برسند و هم اشتغال میلیونی ایجاد شود اما مرگ بر افرادی که چوب لا چرخ مسکن میگذارند
  • ناشناس IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    کاشکی سردار محمد سعید رییس جمهور بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس